[MSN messenger 6.1] statusiconen zwart

Pagina: 1
Acties:

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
ik heb nu een msn die er niet meer uitziet, kan niet meer de status van mensen zien in het logo en iedereen is groen maar niet online zie hier ->
http://www.angelfire.com/super/djeenoo/UT/msnveroet.JPG

Ik wou van mijn windows messenger af dus vulde ik de volgende regel in in uitvoeren
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

hierna msn geinstalleerd en msn + en toen kwam het er zo uit te zien, toen heb ik nog de andere 2 manieren om windows messenger te verwijderen geprobeerd
gpedit en iets met notepad.... msn messenger 6.1 3x opnieuw geinstalleerd met of zonder + maakt niet uit het blijft zo :(...... hoe los ik dit op zonder te formatteren?

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

msn = software , dus deze gooi ik even over het hekje richting Software Algemeen

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hahn
  • Laatst online: 21:51
Ligt aan je drivers, of misschien de instellingen daarvan. Zie ook:[list]• [rml][ msn messenger] icoontjes zwart *[/rml]
msn: kleur statuspoppetje is weg

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 15-02-2004 13:52 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

haha, dit had ik van de week ook. kwam door het installeren van de nieuwe detonators voor een TNT2 kaartje.

maargoed, er moest toch al een nieuwe image overheen...

edit: als ik de topics van december doorlees kon dat wel eens kloppen... :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 13:53 ]

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-03 22:47
Ik heb hier hetzelfde probleem met MSN6.1. Ligt vast aan de drivers zoals in bovengenoemde post genoemd wordt. Het gaat hier bij mij om een NVIDEA kaart. Ik heb MSN6.0 maar weer geistalleerd, die werkt hier een stuk beter. Weet eigenlijk niet eens wat het verschil tussen 6.0 en 6.1 is want ik heb er niks van gemerkt... Zowieso op mijn laptop (Compaq Evo N1020V) werkte MSN 6.1 slecht, hij liep constant vast en de spelletjes reageerden heel erg traag, terwijl ik met 6.0 daar geen last van heb. Probeer dat dus eens zou ik zeggen!

Whoop!

• DjeenooFucker

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
December thx voor de links

het waren inderdaad de NViDia drivers 53.03 in mijn geval
nu is het probleem opgelost ehh alleen zit ik met een knipperend beeldscherm omdat xp inderdaad nix fatsoenlijks ervoor terugzet, maja ik ga maar ff oudere detanators dlen en kijken welke werkt

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Weet eigenlijk niet eens wat het verschil tussen 6.0 en 6.1 is want ik heb er niks van gemerkt...
Vaak zijn het kleine bugfixes en een paar nieuwe of veranderde features/gimmicks/functionaliteiten e.d. Messenger heeft alleen nooit een changelog (traditie denk ik), dus wat ze precies zijn zul je nooit weten :)

• DjeenooFucker

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
ik heb geen nvidia drivers gevonden waarbij ik het probleem niet had ik heb geprobeerd

53.03
53.04
52.16
28.84

bij allemaal bleven de logotjes zwart....

ook msn 6.0 geinstalleerd nu dat maakte geen verschil en ik zit nu echt te denken WTF hee ik heb al binnen een half jaar zeker 3x alles opnieuw geinstalleerd maar dit probleem nog nooit eerder gehad.
Het ligt er volgens mij gewoon aan dat je die regel invult om windows messenger te verwijderen das niet zo'n goed plan (hij gaf bij mij ook een foutmelding)....
maar het lijkt er dus op dat watvoor detanators ik ook ga installeren it won't work. maar nu heb ik het probleem dat ik zo'n donkere monitor heb dat ik echt niet zonder die color correction van nvidia kan :(

Op dit moment heb ik maar ff de drivers van gainward genomen omdat dat m'n kaart is en het alternatief van windows helemaal nix was maja ik zie nie zoveel :D
dus weet er toevallig nie iemand een andere manier om me brightness op te schroeven?

P.S. m'n monitor zelf staat al op 100%

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel wat aangepast, "Msn Messenger 6.1 naar de klote" vertelt niet wat er naar de klote is ;)

• DjeenooFucker

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
ik vind het prima er zit wat in :D
maar ik zit nog altijd in het donker vertelt iemand me hoe ik het licht aandoe :P?

Pagina: 1