Ben een heel raar probleem met mijn nec 2500 tegengekomen. Had hier nog een aantal dvd +rw's liggen die ik met mijn NEC 1100 met incd van Nero had gebrand. Het lezen was geen probleem, toen ik er echter een aantal mappen naar toe had gekopieerd was de dvd+rw niet meer leesbaar en kreeg het standaard Nero scherm te zien dat de DVD in udf formaat was geschreven en dat ik nero easy read write moest ophalen om de dvd te lezen. Dit hielp echter niets, even een testje op mijn andere pc gedaan waarop het dvd'tje altijd prima te lezen was en... exact hetzelfde verhaal de dvd valt niet meer te lezen!!! Even middels eigenschappen gekeken en zag het volgende:statien ondertseund mrw lezen: ja , station ondersteund mrw scgrijven : nee. Het lijkt er dus op dat ik met incd (versie 4.1) geen dvd's kan schrijven op de nec 2500 (dwz naderhand zijn ze niet meer leesbaar). Zijn er meer mensen met dit probleem?? Oh btw heb win xp sp1a en draai nero 6.3.03 en heb ook van incd en nero readwrite de nieuwste versies.Samengevat dvd met incd beschreven met andere brander valt wel te lezen vervolgen er met de 2500 wat op/bij zetten dvd valt niet meer te lezen.