MSNMsgr kiest random user afbeelding.

Pagina: 1
Acties:

• Chaos81
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:59

Chaos81

StickyToepad

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een eigenaardig probleempje met mijn msn waar ik zelf even nix op weet... ;)

Als ik msn in ga dan heb ik er voor gekozen om n bep. achtergrond als standaard t gebruiken voor mijn messenger vensters (extra -> achtergronden maken -> standaard instellen), maar zodra ik msn afsluit zet die m weer op msn messenger (standaard afbeelding)... !!! 8)7

Hier heb ik ook last van met mijn kleine plaatje die andere msners kunnen zien. Die kies ik zelf, maar als ik msn opnieuw start is t n andere! En niet steeds dezelfde, maar telkens n ander plaatje die in de lijst staat. Een random selectie dus... :(

Ik heb al geprobeerd om msn opnieuw t installen en n reperatie uitgevoerd maar t helpt niet.

Ideas??

Grtz R.

ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4, AMD Ryzen 5 5600X 6-Core Processor (3.70 GHz), Corsair DDR4 Vengeance LPX CMK16GX 3200C16, Asrock Phantom Gaming X Radeon RX580 8G OC.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
WOS -> SA + kleine titeledit, je hebt geen problemen met www.msn.nl maar met het programma de MSN MSgr :P

Geen idee (ik gebruik dat spul niet), maar zeg anders ook even iets over je OS :P

Trouwens verplaatst vanwege WOS Policy

[ Voor 54% gewijzigd door F_J_K op 19-02-2004 17:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik weet niet welke build je gebruikt, maar je zou eens het volgende kunnen proberen.

Stel je plaatjes in die jij hebben wilt, log dan uit, en sluit msn helemaal af. Start dan weer msn op, en kijk dan eens of tie dan wel je instellingen bewaard heeft.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

nee ik weet wat je fout doet,
in je chathistory staat een bestanje dat geen .txt is.
die moet je NIET deleten.

bij mij hielp dat.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 13:00:
nee ik weet wat je fout doet,
in je chathistory staat een bestanje dat geen .txt is.
die moet je NIET deleten.

bij mij hielp dat.
Verklaar je eens nader, want als je je history niet bewaard dan? En je gaat toch niet als je je history bewust wilt bewaren het zaakje weer deleten als je msn afsluit :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Volgens mij staan dr wel meer bestandjes in je chathistory die geen .txt zijn(allemaal .xml toch?), dus wat bedoel je nu?? :?

Rail Away!

• Chaos81

Chaos81

StickyToepad

Topicstarter
Hehe... Gewoon nix doen dus en dan komt t wel goed >:)

Bij mij staat in me history 1 .xsl en n aantal .xml bestanden... Zou het dus helpen als ik die bestanden wis??

Mijn OS is voor de duidelijkheid winxp pro sp1 en msn build is 6.1.0207.

Ik hoor net van iemand dat ie er zelf ook last van heeft, dus denk dat t n versie probleem is.

Maar ik ga is uitproberen om wat instellingen t veranderen.

Hoop dat iemand nog tips heeft!

Thnx alvast!

ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4, AMD Ryzen 5 5600X 6-Core Processor (3.70 GHz), Corsair DDR4 Vengeance LPX CMK16GX 3200C16, Asrock Phantom Gaming X Radeon RX580 8G OC.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Maak je toevallig gebruik van MSN Plus! ?

Bdw, die .xml- en .xsl-bestanden zijn je logboeken van de gesprekken die MSN Messenger automatisch aanmaakt als je die optie hebt aangevinkt in je opties. Dus als je niet je gesprekken kwijt wil raken, moet je die ook niet verwijderen :) .

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem als de topicstarter. Heb het al een tijdje, ook na updates van MSN Messenger. Gebruik alleen de echte officiele MSN Messenger, dus geen MSN Plus e.d. Ik gebruik trouwens Windows XP Pro SP1 English.

• Chaos81

Chaos81

StickyToepad

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 15:31:
Ik heb exact hetzelfde probleem als de topicstarter. Heb het al een tijdje, ook na updates van MSN Messenger. Gebruik alleen de echte officiele MSN Messenger, dus geen MSN Plus e.d. Ik gebruik trouwens Windows XP Pro SP1 English.
Hej,

Ik ben er eindelijk uit! Het heeft met n beveiligingsinstelling te maken! 8)

In het opties menu onder privacy kun je aangeven dat je gebruik maakt van een openbare computer en dat je daarom je tabbladen niet wilt weergeven en het adresboek niet wilt opslaan... B)

Die vind k altijd aan om msn zo kaal mogelijk t houden enneh ja nadeel is dus dat die voorkeur dingetjes ook nie blijven... :|

Thnx voor de reacties :)

Edit: Je kunt wel de optie om tabbladen niet weer te geven aanvinken. Het zit m dus in de adresboekopslaanoptie... _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Chaos81 op 15-02-2004 16:55 ]

Verwijderd

Chaos81 schreef op 15 februari 2004 @ 16:53:
[...]

Hej,

Ik ben er eindelijk uit! Het heeft met n beveiligingsinstelling te maken! 8)

In het opties menu onder privacy kun je aangeven dat je gebruik maakt van een openbare computer en dat je daarom je tabbladen niet wilt weergeven en het adresboek niet wilt opslaan... B)

Die vind k altijd aan om msn zo kaal mogelijk t houden enneh ja nadeel is dus dat die voorkeur dingetjes ook nie blijven... :|

Thnx voor de reacties :)

Edit: Je kunt wel de optie om tabbladen niet weer te geven aanvinken. Het zit m dus in de adresboekopslaanoptie... _/-\o_
Beter zeg! Dit ga ik ook proberen! Wel jammer dat ik nu al die troep in m'n adresboek krijg, maarja, het is niet anders :)

• Harm
  • Niet online
Lekker dan :( . Daar ben ik dus niet zo blij mee, naja dan ga ik Microsoft maar weer eens buggen met een bug- cq. featuremelding hierover :) .

[edit]
Report is naar MSN gestuurd :) .

[ Voor 14% gewijzigd door Harm op 16-02-2004 01:35 . Reden: BTW ]

• Harm
  • Niet online
Even een kickje, ik heb namelijk reactie gehad van MSN:
Beste MSN Messenger gebruiker,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Messenger.

We stellen je feedback zeer op prijs.
Deze functie is momenteel helaas nog niet beschikbaar bij MSN Messenger.
We hebben je suggestie doorgestuurd aan het productteam.
Dit team neemt al deze suggesties zorgvuldig door en verwerkt dit soort ideeën in toekomstige releases.

Met vriendelijke groeten,

Hugo
MSN Messenger Support Team
Afwachten dus :) .

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:04

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Oké, maar......... mijn MSN (XP SP1 Home / 6.1.0207) heeft juist van die fantastische T.net, GoT, Google en Symantec tabbladen _/-\o_

Als ik alleen de adresboek optie uitvink, blijven de avators wisselen... :( en me tabbladen wil ik niet uitvinken... maar wachten op msn 6.1.blabla ?

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 19-02-2004 16:01 ]

An Explanation of l33t Speak

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Harm schreef op 19 februari 2004 @ 15:47:
Even een kickje, ik heb namelijk reactie gehad van MSN:
[...E-mail van MicroSoft...]
Afwachten dus :) .
Hmmm, heeeeeel vreemd. Ik heb precies hetzelfde mailtje gekregen, paar weken terug.
Pagina: 1