Tactical ops, horen we er nog iets van?

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Tot enkele jaren geleden speelde ik het vrij veel, toen kwam MOHAA en ben ik dat veel gaan spelen. Maar nu lijkt het mij wel weer mooi om te gaan spelen, weet iemand of de mod toevallig ook voor UT 2003 is gemaakt? Ik heb via de search wel frag ops gevonden, maar dit bleek toch niet echt aan het origineel te kunnen tippen.

Is er nog een goede vergelijkbare mod?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij is het alleen bij plannen voor een UT 2003 mod gebleven helaas. TO wordt nog steeds vrij veel gespeeld online maar heeft erg veel last van cheaters (ondanks TOST) en bugs. Al met al is het wel een hele leuke game die het ook aardig goed doet op een wat oudere machine.

Officiele site: http://www.tactical-ops.de/

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 15-02-2004 12:25 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:03
Tactical Ops is niet voor UT2003 verschenen, maar daar is wel een petitie voor geweest: http://www.petitiononline.com/to4ut2k3/petition.html, maar of dat veel nut heeft (gehad) betwijfel ik :P

Wel dacht ik me te herinneren dat ie echt retail is gegaan, waardoor je 'm dus voor een vrij redelijke prijs in de winkel kan/kon kopen. Maar als je UT hebt en een snelle internetverbinding dan heeft dat natuurlijk niet zoveel zin ;)

The devil is in the details.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

December schreef op 15 februari 2004 @ 12:25:
Wel dacht ik me te herinneren dat ie echt retail is gegaan, waardoor je 'm dus voor een vrij redelijke prijs in de winkel kan/kon kopen. Maar als je UT hebt en een snelle internetverbinding dan heeft dat natuurlijk niet zoveel zin ;)
Die redelijke prijs werd inderdaad beloofd maar is nooit waargemaakt. Je moest er net zo veel voor neerleggen als andere games.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
rainbow 6 ravenshield is toch ook op de unreal 2003 engine of niet? anders moet ik die maar eens proberen

Verwijderd

Ja idd. RB6 : RS is op de UT 2k3 engine en is super tactisch _/-\o_

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12 22:14
Ik speel het spel nog steeds, en de community is ook nog redelijk active. Cheaters zijn er zeker nog wel. Maar check eens de TO forums en dan is te zien dat hier veel aan gedaan wordt. Er wordt een ban-list gemaakt voor alle servers en er zijn op dit moment 3 anti-cheat groups, die software ontwikkelen tegen cheaters.

Op Clanbase is ook nog wel te zien dat er vrij veel gespeeld wordt.

TO kan je in de schappen vinden voor een paar euro als ik het goed heb.

Ook worden er op dit moment iets van 3 TO-achtige mods gemaakt voor UT2k3
Pagina: 1