Oke het verhaal:
Ik heb een filmpje gedownload en die film is toevallig een OGM file. Nu heb ik dus echt 10 verschillende soorten players gedownload en geprobeert maar die doen het allemaal niet.
Ook heb ik 10 verschillende codec packs gedownload en geinstalleerd maar nog steeds wil he niet lukken.
De foutmelding:
Met welk programma dan ook, als ik dan op dat ogm bestand dubbelklik dan moet ik dus de player uit een lijst selecteren. Maakt niet uit welke player ik neem. Altijd ontstaat er een fout en vraagt ie of ik het fouten rapport wil verzenden of niet.
Naja, het wil dus gewoon niet lukken.
(Ik heb echt veel codecs geinstelleerd etc....)
En in de faq staat:
Naja, misschien kan iemand van jullie me helpen?
(Btw heb search van GoT en Google gebruikt en alles daarvan geprobeert...)
Ik heb een filmpje gedownload en die film is toevallig een OGM file. Nu heb ik dus echt 10 verschillende soorten players gedownload en geprobeert maar die doen het allemaal niet.
Ook heb ik 10 verschillende codec packs gedownload en geinstalleerd maar nog steeds wil he niet lukken.
De foutmelding:
Met welk programma dan ook, als ik dan op dat ogm bestand dubbelklik dan moet ik dus de player uit een lijst selecteren. Maakt niet uit welke player ik neem. Altijd ontstaat er een fout en vraagt ie of ik het fouten rapport wil verzenden of niet.
Naja, het wil dus gewoon niet lukken.
(Ik heb echt veel codecs geinstelleerd etc....)
En in de faq staat:
Bij het installeren van Nimo codec pack kreeg ik namelijk een foutmelding, Misschien verneukt hij alles wel. Maar hoe kan ik alle codecs van nimo van mn systeem verwijderen?Als je groen beeld hebt, heb je waarschijnlijk een codecpack (zoals Nimo) geïnstalleerd, waardoor er nu codecs met elkaar in conflict zijn geraakt. Verwijder daarom eerst alle codec packs van je systeem, herstart je PC, en installeer dan ffdshow.
Naast videocodecs heb je natuurlijk ook audiocodecs; als je AC3 filter en Ogg Vorbis installeert kan je ook bij de meeste films van het geluid genieten.
Naja, misschien kan iemand van jullie me helpen?
(Btw heb search van GoT en Google gebruikt en alles daarvan geprobeert...)
Samen staan we sterk!