Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature] zoeken naar aantal replies

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik vind het soms wel handig om alleen nieuwe topics te zoeken, dus met 0 of weinig replies. Helaas kan je hier (nog) niet op searchen. Kan er een optie bijgemaakt worden waarin je het maximaal aantal replies kan ingeven? Als je dan bijv. 5 invult, krijg je alleen topics te zien met 0 t/m 5 replies.
Wellicht kan je zelfs kiezen voor zowel een minimum als een maximum aantal. Stel dat je een topic zoekt en je wilt alleen de grote zien, dan vul je als minimum gewoon iets van 100 in.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

En wat zou daar het nut van zijn?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Ik zie inderdaad ook niet helemaal wat het nut zou zijn. Het enige wat volgens mij nuttig zou zijn bij zo'n feature is dat je een topic makkelijker kan vinden als je weet hoeveel replies een topic ongeveer had. Je zoekt bijvoorbeeld een populair topic, dan kan je zoeken op topics met meer dan 300 replies, of juist andersom: je zoekt een topic waarvan je weet dat er niet meer dan 20 replies in waren :)

The devil is in the details.

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
chem schreef op 15 februari 2004 @ 12:59:
En wat zou daar het nut van zijn?
Dat zeg ik toch? :? Zo kan ik nieuwe topics zoeken met weinig of geen replies, of juist grote topic zoeken.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Microkid schreef op 15 februari 2004 @ 13:28:
[...]

Dat zeg ik toch? :? Zo kan ik nieuwe topics zoeken met weinig of geen replies, of juist grote topic zoeken.
Als je wilt dat iedereen deze mogelijkheid moet krijgen; en dat er door de ontwikkelaars tijd in moet worden gestoken zul je dat toch iets beter moeten beargumenteren ;) Wat voor nut heeft het dat mensen kunnen zoeken op nieuwe of grote topics? (grote topics kan natuurlijk al door ook op 'grote' te zoeken :))

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Argument voor:

Zoeken op topics waar nog geen reactie op is gekomen en dus makkelijke onbeantwoorde vragen bekijken. Spreekt voor zich denk ik zo :). Zowel voor GoT als voor react in het algemeen erg handig :)

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
We Are Borg schreef op 15 februari 2004 @ 16:49:
Argument voor:

Zoeken op topics waar nog geen reactie op is gekomen en dus makkelijke onbeantwoorde vragen bekijken. Spreekt voor zich denk ik zo :). Zowel voor GoT als voor react in het algemeen erg handig :)
Kijk, jij snapt het ;) Op diverse andere fora kan je ook "nieuwe topics" filteren. Dat gebruik ik dus vaak om te kijken of ik nog wat kan beantwoorden.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Omega kan geen echte range-searches aan, dit uit de omega-search tillen en met de DB oplossen is ook onhandig, dus de technische beperkingen die we hebben zijn behoorlijk groot.

Verder heb ik dezelfde "vraag" als chem, zeker omdat een "klein" topic helemaal niets over de inhoud zegt, net zo min als een "groot" topic dat doet. En een topic met 4 reacties kan best beantwoord zijn, terwijl een topic met 10 reacties nog geen echt antwoord heeft... dus ook daar zegt het weinig over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.