[foutje, FSB_SEL3 in topicnaam moet FSB_SEL2 zijn :/]
Kan iemand mij vertellend waar de jumper FSB_SEL2 voor is?
FSB_SEL0 en 1 zijn voor het instellen van de fsb.
Ik zag deze vraag op een ander forum staan, maar daar wist niemand er antwoord op, en nu ben ik zelf ook wel benieuwd waar hij voor is.
Op deze plek zitten namelijk 3 soldeerpuntjes voor een jumper, het zou dus makkelijk zijn om hier een jumpertje op te solderen..
Hier een plaatje ervan:

En nog een vraag, ik wil voltage mod met gewoon een draadje te solderen op dit mobo uitvoeren..
Dus ik vroeg me af of deze mod ook op dit plankje werkt?
En kan iemand me iets duidelijker uileggen op welk VID pin van mijn sochet ik hem moet solderen, deze link die de TS in een reactie gaf snap ik weinig van en de search vind er ook niets over.
Ik heb overigens een 2500+ barton (AQXFA 0346 RPMW) cpu.
(Oeps, mijn laatste vraag had ik denk in DOC moeten plaatsen?
)
Kan iemand mij vertellend waar de jumper FSB_SEL2 voor is?
FSB_SEL0 en 1 zijn voor het instellen van de fsb.
Ik zag deze vraag op een ander forum staan, maar daar wist niemand er antwoord op, en nu ben ik zelf ook wel benieuwd waar hij voor is.
Op deze plek zitten namelijk 3 soldeerpuntjes voor een jumper, het zou dus makkelijk zijn om hier een jumpertje op te solderen..
Hier een plaatje ervan:
En nog een vraag, ik wil voltage mod met gewoon een draadje te solderen op dit mobo uitvoeren..
Dus ik vroeg me af of deze mod ook op dit plankje werkt?
En kan iemand me iets duidelijker uileggen op welk VID pin van mijn sochet ik hem moet solderen, deze link die de TS in een reactie gaf snap ik weinig van en de search vind er ook niets over.
Ik heb overigens een 2500+ barton (AQXFA 0346 RPMW) cpu.
(Oeps, mijn laatste vraag had ik denk in DOC moeten plaatsen?
[ Voor 17% gewijzigd door naps op 15-02-2004 11:42 ]