Problemen met monitor

Pagina: 1
Acties:

• Dennisderoo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 15:08
Hallo,

IK heb een probleem met mijn pc. De computer laat niks zien op de monitor als ik 'm opstart. Ik heb er al een andere videokaart in gedaan maar dat leverde geen resultaat op. Ook heb ik er al een andere monitor op aan gesloten en ook geen resultaat. Kan het zijn dat het moederbord de videosignalen niet doorgeeft? of weten jullie iets anders waar het aan kan liggen?? :?

Mvg Dennis

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Heb je niet toevallig een onboard videokaart..? Graag hadden we eerst iets meer info. Zoals b.v. wat voor moederboard, OS e.d

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 23:15

Swerfer

Hmm...

Merk je wel dat je pc verder opstart? Hoor je bijvoorbeeld nog je harddisken een tijdje draaien net zoals normaal windows zou opstarten?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Dennisderoo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 15:08
Toen MasterMike zei "onboard" kwam ik op een idee. Ik naar boven rennen op de onboard aangesloten en je raad het al... hij doet het!!! bedankt! :D

Verwijderd

In bios kun je ook instellen dat AGP eerst komt. Heet iets van 'init display first' en dan AGP of PCI. Moet je natuurlijk wel eerst beeld hebben...