Ik heb net mijn cpu vervangen van 1,7 naar 2,4 die loopt steeds vast weet iemand of ik iets moet veranderen in het bios ????
Kun je misschien wat meer info geven over je systeem, je OS en _wanneer_ en _waarbij_ hij precies vastloopt?
Verwijderd
Welke andere hardware, temperaturen (cooler ook vervangen?) besturingssysteem? Wat heb je al geprobeert?Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 10:40:
Ik heb net mijn cpu vervangen van 1,7 naar 2,4 die loopt steeds vast weet iemand of ik iets moet veranderen in het bios ????
Als je en CPU vervangt is het sowieso makkelijk om je bios te ressetten en opnieuw in te stellen, mogelijkheid bestaat ook dat FrontSideBus aangepast moet worden, maar zoals hierboven al staat wat meer info kan geen kwaad
Sorry van alles ging even mis ok mijn vraag opnieuw gesteld mijn 2,4 staat in het bios op 100mhz is dit goed of moet ik hem op 133 zetten wie kan mij dit aub vertellen?vergeet ik nog te zeggen wat voor cpu het is een intel celeron .
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 11:06 ]
Verwijderd
Als ie op 2 systemen vast loopt die CPU, en echt 2 verschillende systemen, incl dus het werkgeheugen. Dan kan je vrijwel zeker stellen dat je CPU overleden is, tenzij, je natuurlijk je cooler er niet goed op hebt zitten, en de CPU gloeiend heet wordt
batterij er uit en cmos jumper even omzetten, na bios reset kan hij eigenlijk niet vastlopen......
Verwijderd
Erg onduidelijk dit..... Ik neem aan dat je netjes de search hebt gebruikt en niet alleen voor dit probleem een account hebt aangemaakt 
Het klinkt inderdaad verdacht veel op een verkeerd geplaatste koeler, aangezien na een tijdje de proc stopt (oververhitting maybe??)
Het klinkt inderdaad verdacht veel op een verkeerd geplaatste koeler, aangezien na een tijdje de proc stopt (oververhitting maybe??)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 10:54 ]
Een intel celeron heeft een FSB van 100MHz. Dus dat staat goed in de bios
Welkom op GoT 
Mag ik je ERG snel aanraden wat moeite te steken in het leren van de regels hier als je wilt dat wij moeite gaan steken in jouw probleem
GoT Huisregels
- kies een duidelijke, informatieve topictitel
- ga eerst zelf op zoek naar wat er aan de hand zou kunnen zijn
- geef uitgebreide informatie, het moet geen giswerk voor ons worden waar je eigenlijk mee bezig bent
- verzorg je topic fatsoenlijk. Jij wilt dat wij moeite in jou steken- doe dan ook zelf zichtbaar de moeite met jouw verzoek.
- lees voordat je een topic post de Policy van het betreffende subforum door, hier is dat:
PMG Beleid
Daarin zul je dit tegenkomen, volg de stappen naar een oplossing:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
En als je iets tegenkomt wat je niet snapt, ga even hier kijken naar een antwoord:
PMG FAQ
Mag ik je ERG snel aanraden wat moeite te steken in het leren van de regels hier als je wilt dat wij moeite gaan steken in jouw probleem
GoT Huisregels
- kies een duidelijke, informatieve topictitel
- ga eerst zelf op zoek naar wat er aan de hand zou kunnen zijn
- geef uitgebreide informatie, het moet geen giswerk voor ons worden waar je eigenlijk mee bezig bent
- verzorg je topic fatsoenlijk. Jij wilt dat wij moeite in jou steken- doe dan ook zelf zichtbaar de moeite met jouw verzoek.
- lees voordat je een topic post de Policy van het betreffende subforum door, hier is dat:
PMG Beleid
Daarin zul je dit tegenkomen, volg de stappen naar een oplossing:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
En als je iets tegenkomt wat je niet snapt, ga even hier kijken naar een antwoord:
PMG FAQ
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()