Spyware maakt linkjes tijdens surfen

Pagina: 1
Acties:

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Sinds enkele weken gebeurt er tijdens het surfen steeds iets irritants:
'iets' in mijn IE / op mijn PC maakt van gewone stukjes text op een webpagina een linkje. Het gaat dan om woorden als:
  • hotmail
  • movies
  • diet
  • finance
  • free
  • ... etc, you got the point
De linkjes zijn er tijdens het laden van de pagina nog niet, maar wanneer de pagina helemaal geladen is, ontstaan ze opeens. Ze horen duidelijk niet bij de pagina zelf; het gebeurt bij mijn eigen site namewlijk ook.

De linkjes openen een popup naar e.o.a. commenciele site, maar altijd via www.adsrve.com
--> Ad-Aware vindt niks... :?

Wat is dit voor spyware en vooral: Hoe krijg ik het weg ???

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Speciaal voor jou, hier de oplossing. Een link naar de FAQ van WOS waarin alles over spyware en de mogelijke oplossing te vinden is.

ARME AOW’er

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-08 22:37

Swerfer

Hmm...

Googelen

En kijk dan naar de oplossing op de 8e link (Duitstalig...)

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Ok, ik geef toe: ik dacht toch wel genoeg gedaan te hebben met Ad-Aware & het doornemen van de FAQ van SA, maar dat laatste ben ik in tekort geschoten |:( .

Ik heb net "Spybot search & destroy" gedownload en ga die eens aan het werk zetten :Y) .

Bedankt jullie _/-\o_

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'