Toon posts:

Beeld aan weerskanten vergroten, hoe?? Alles al geprobeerd..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn beeld vergroten via de tv out functie maar krijg het niet voor elkaar. Heb de laatste Nvidia drivers maar hier zit gen optie in om aan wwerskanten het beeld uit te rekken. Ik heb TVtool geprobeerd maar krijg het daarmee ook niet voor elkaar. Ik kan wel of links of rechts het beeld verplaatsen maar niet tegelijker tijd. AJB help me hiermee want dat scheelt mij een hoop frustraties. Heb al gezocht op het forum maar vind niets nuttigs. Heeft iemand een tool of een idee hoe ik een film via tv out over mijn hele beeld kan krijgen zowel links als rechts? Ik zal wel ergens overheen kijken ofzo...... maar ik ben al een paar dagen aan het stoeien om dit werkend te krijgen.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 10:15
www.ultramon.com
Dat progje daar werkt super, kan je echt alles mee :) xal nog even kijken of film stretchen ook werkt, maar volgens mij werkt dat zelfs. Gewone vensters werkt sowieso.

Film stretchen doet hij trouwens niet helemaal lekker, maar das ff snel getest met powerdvd :P

[ Voor 21% gewijzigd door Henk op 15-02-2004 02:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik hen ooit een keer een Nvidia driver gehad die de mogelijkheid had om je beeld te strechen maar die kan ik niet meer vinden, het zijn er ook zoveel. Ik ga dit zeker ook ff proberen.... THNX!

Verwijderd

Topicstarter
UltraMon werkt ook niet. Heeft niemand hier een idee?? Ik hoop op reactie!