Hej ik heb nu mijn 3d-kaart overgeclockt tot een hele hoge mhz, alleen nu wil m'n kaartje niet meer verder. Toen zei kameraad van me dat je met een Vmod meer uit je 3d-kaart kan halen.
Alleen ik heb nog nergens iemand gezien met een Vmod op een radeon 9000 Pro II, ik heb al veel gezocht op google etc. etc. search ook gebruikt. Geen resultaten. Is er eigenlijk uberhaubt wel iemand met een vmod op een rad 9000? Sterker nog, is het weleens mogelijk?
Ik heb hem nu goed gekoelt, en ik haal het volgende :
Standaard :
Engine : 274,50 Mhz
Memory : 249,75 Mhz
Overgeclockt :
Engine : 320 Mhz
Memory : 290 Mhz
En als ik nu m'n memory hoger wil zetten, krijg ik bij het ene spel artifacts en bij de andere schiet m'n hele pc uit.
Ik heb hem nu zo gekoelt :
bovenkant :

onderkant :

Dus even samengevat :
1. Is het mogelijk om een Vmod op mijn 3d-kaart te doen, zo ja hoe dan ? (enige how to's/tutorials ? ).
2. Bereik ik wat met de Vmod ?
3. Is mijn koeling van m'n memory en engine nou optimaal ? Of hoe kan ik dit verbeteren ? Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik hoop dat iemand het antwoord hierop weet.
Het gaat hier om een Gigabyte Radeon 9000 Pro II 128 MB.
Alleen ik heb nog nergens iemand gezien met een Vmod op een radeon 9000 Pro II, ik heb al veel gezocht op google etc. etc. search ook gebruikt. Geen resultaten. Is er eigenlijk uberhaubt wel iemand met een vmod op een rad 9000? Sterker nog, is het weleens mogelijk?
Ik heb hem nu goed gekoelt, en ik haal het volgende :
Standaard :
Engine : 274,50 Mhz
Memory : 249,75 Mhz
Overgeclockt :
Engine : 320 Mhz
Memory : 290 Mhz
En als ik nu m'n memory hoger wil zetten, krijg ik bij het ene spel artifacts en bij de andere schiet m'n hele pc uit.
Ik heb hem nu zo gekoelt :
bovenkant :

onderkant :

Dus even samengevat :
1. Is het mogelijk om een Vmod op mijn 3d-kaart te doen, zo ja hoe dan ? (enige how to's/tutorials ? ).
2. Bereik ik wat met de Vmod ?
3. Is mijn koeling van m'n memory en engine nou optimaal ? Of hoe kan ik dit verbeteren ? Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik hoop dat iemand het antwoord hierop weet.
Het gaat hier om een Gigabyte Radeon 9000 Pro II 128 MB.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 00:55 ]