Ik had even een vraagje, ik heb momenteel een Terayon modem (smal blauw ding op voetje) maar nu ligt er op mijn werk nog een ongebruikte Motorola SurfBoard SB5100, mijn vraag is of ik deze zo op de plaats van mijn Terayon kan hangen of gaat dit niet werken?
Ik heb weleens gehoord dat die nieuwe Motorola's weleens een wat stabielere verbinding willen geven.
Waarschijnlijk kan het. Je zal je SID opniew in moeten voeren en je wachtwoord en het werkt wel. Maar ik ben bang dat ze het bij Chello merken en waarschijnlijk dan ook vragen gaan stellen, lijkt me niet slim dus!
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Chello zal het wel ontdekken, en binnenkort worden alle illegale modems van het netwerk afgedonderd dus houd het lekker maar bij je terayonnetje
.
Lol... volgens mij heeft zo'n ding ook een ander MAC adres. En dat kunnen ze dan ook wel zien denk ik. En of dat gaat werken om die reden is nog maar de vraag uiteraard.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Die pagina waar je in moet loggen als je een ander MAC-adres krijgt is best wel veranderd. Je moet nu inloggen en vervolgens kun je aangeven welke hardware je gebruikt (modem en pc). Dus in principe zou het moeten kunnen, als het motorola platform in jouw wijk werkt (weet niet of dat overal is).
[ Voor 15% gewijzigd door Bigs op 15-02-2004 01:04 ]
Verwijderd
Klinkt misschien raar maar je zou het aan ze kunnen vragen of het mag?Termi schreef op 15 februari 2004 @ 01:00:
Chello zal het wel ontdekken, en binnenkort worden alle illegale modems van het netwerk afgedonderd dus houd het lekker maar bij je terayonnetje.
in de vorm van:
Als ik mijn eigen modem eraan hang dat ik dan zelf ook voor vervanging/reperatie/onderhoud zorg bij defecten e.d.
wie niet waagt wie niet wint... heel simpel
Pagina: 1