[Notebook] micromaxx --> AH folder

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Hoi,
Ik ben dus opzoek naar een notebook ter vervanging van m`n huidige pentium III 800 mhz desktop pc en nu vond ik deze aanbieding in de AH folder:

http://www.ah.nl/nieuws.j...a_actie_laptop_week8_2004

Volgens mij is dit helemaal geen verkeerde aanbieding :P
Alleen vraag ik me af is dat ook zo ...

Ik wil hem gaan gebruiken voor internet, office, games, muziek (mp3/wma) en dvd`s.

Ik ben niet echt bekent met het merk, dus hebben jullie ervaring met dit merk en zo en zo het aanschaffen van een computer bij de AH

Wat denken jullie hiervan ...

[ Voor 14% gewijzigd door pvdlaan op 14-02-2004 21:01 ]

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

pvdlaan schreef op 14 februari 2004 @ 21:00:
Hoi,
Ik ben dus opzoek naar een notebook ter vervanging van m`n huidige pentium III 800 mhz desktop pc en nu vond ik deze aanbieding in de AH folder:

http://www.ah.nl/nieuws.j...a_actie_laptop_week8_2004

Volgens mij is dit helemaal geen verkeerde aanbieding :P
Alleen vraag ik me af is dat ook zo ...

Ik wil hem gaan gebruiken voor internet, office, games, muziek (mp3/wma) en dvd`s.

Ik ben niet echt bekent met het merk, dus hebben jullie ervaring met dit merk en zo en zo het aanschaffen van een computer bij de AH

Wat denken jullie hiervan ...
Zoeken naar Micromaxx+ervaringen :?

Zelf raad ik je aan om eens te kijken naar de Jewel Brilliant 2785 met Radeon M10. Deze lijkt me meer geschikt voor de doeleinden waarvoor jij een laptop wil gebruiken, en is ook nog eens een € 150,- goedkoper :)

Hier loopt een topic over deze laptop.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 21:12 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor ervaringen, verhalen en/of vragen over dit soort aanbiedingen de merken kan je in dit topic een kijkje nemen. :)

Dit topic is gesloten.