Mail server software achter modemverbinding

Pagina: 1
Acties:

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 08:08
Zo, ik zal eerst even uitleggen waarom ik dit hier post, voordat men gaat vragen waarom ik niet zelf zoek (wat ik dus wél doe).

Momenteel zit ik hier in Afrika en werk ik in een Internet café/herberg.

We werken hier met een modemverbinding die best brak is.
Ook zijn de uren die we online kunnen maar beperkt (telefoontarieven, dal/piekuren etc.)

Ik heb dus maar beperkte tijd online en nog beperktere mogelijkheden tot downloaden. Dus vraag ik hier een beetje hulp.

Nu zoek ik mail server software die het volgende kan:

- queing smtp server: mail moet via netwerk naar server te versturen zijn. Die verstuurt het dan via de SMTP van onze provider zodra we online gaan. Zo kan je dus e-mails versturen zonder dat je je PC/outlook hoeft aan te zetten zodra de boel online is.
- prefetching e-mail: moet e-mail ophalen van verschillende e-mail adressen zodra we online gaan. Incl. mogelijkheid voor Hotmail! En deze mails dan op de server in POP mailboxen plaatsen
- Verder hoeven er weinig fancy functies op te zitten, webmail bijv. is niet nodig.

het is bedoeld voor windows omgeving. Linux draaien is geen optie met ook Afrikanen die het moeten beheren. :)
Gratis is een pré maar niet noodzakelijk.

Nu heb ik de trial van Merak geprobeerd, maar die kan volgens mij geen Hotmail binnenhalen.

Alvast hartelijk dank!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."