Diapson 'Or, wat is het ?

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Index pagina NAD amplifiers

Zoeken met Google naar "Diapsion d'Or"

Op de index pagina van NAD amplifiers staat dat de NAD C350 (die heb ik dus) de 2002 Diapson d'Or heeft gewonnen. 't Is dus een of andere award, waar over ik via Google niet veel wijzer wordt. Op GoT is volgens de search het woord Diapson nog nooit genoemd, en ook Googlen naar Nederlandse pagina's levert 0 hits op. Vreemd, want tussen de normale results bij Google zag ik dat deze award 'prestigious' werd genoemd. Des te vreemder dat over zo'n 'prestigieuze' award niks te vinden is !

Kan iemand mij verder helpen, of informatie verschaffen over deze mysterieuze 'Diapson d'Or'-award ?

Edit Is er een probleem met het
code:
1
'
teken in een topic-title ?

[ Voor 11% gewijzigd door TheLunatic op 14-02-2004 19:45 ]

Mother, will they like this song?

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06-2025
ik heb ff met mn beste frans even gezocht via google.fr en ixquick.com en de Diapson D'or de l' annee wordt jaarlijks uitgereikt door de charles-cros academie. Ik neem aan dat dat een of ander conservatorium is. De diapson is ook zeker heel erg prestigieus maar eigenlijk alleen in het klassieke muziek wereldje. Het systeem werkt trouwens net als oscars in verschillende categorieen enzo dus. want ik heb ook gelezen over een of andere jaar die solist van het jaar 2003 was enzo.

Op zich dus zeker een compliment voor je apparatuur, want klassieke muziek is niet echt makkelijk natuurgetrouw weer te geven.

Verder is het spijtig dat het frans is want ze zijn natuurlijk te eigenwijs om een engelstalige link te maken of te verwijzen en zo goed is mijn frans ook weer niet.

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Het is volgens mij niet diapson maar diapason. Dus diapason d'or = gouden stemvork. Zoekt wellicht iets makkelijker in google.

Denon AVR-X3600H