Reverse ARP zoektocht

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
Mijn laptop is pas geleden gestolen op school, nou weet ik het mac-adres nog die in mij router stond. :/

Ik heb aan een mede-gotter gevraagd of het mogelijk was om dmv. het mac-adres het IP-adres te achterhalen, of andere informatie kon krijgen.

Hij vertelde dat het kon dmv Reverse ARP. Daarmee kan je achter het IP-adres komen en dan zo verder kunnen werken.

Nou heb ik gezocht op GoT geen resultaat en op google met alleen informatie over Reverse ARP.

Ik zoek dus een tool voor Reverse ARP.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:00

markvt

Peppi Cola

mac adressen zijn overigens wel te wijzigen, maar als die lap op school gebruikt wordt lijkt het me niet zo moeilijk om voor de systeembeheerder de bijbehorende locatie binnen school op te sporen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
Het was een eigen laptop, en ik denk niet dat die gast met mijn laptop op school terug komt ?

Hij zal hem wel verkocht hebben...

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:58

Predator

Suffers from split brain

Reverse arp werkt helemaal niet zoals jij denkt en kan al helemaal niet gebruikt worden om het huidige IP van jouw laptop te vinden.

Helaas, het enige wat jij kan doen is aangifte doen bij de politie.
Ik hoop dat jij het serienummer nog ergens staan hebt...

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.