Niet gratis; maar wellicht dat Midtown Madness ofzo daar op draait
Een oudere versie van Quake moet ook nog wel kunnen
Verder zou ik gewoon wat proberen (een quake demo ofzo downloaden), en dan kijken wat ie trekt
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
demo van unreal tournament downloaden 
Den 1 weliswaar, velen beweren dat hij nog steeds beter is als de UT2003. Dus download unreal tournament Kan ik zelfs draaien op 8mb vidkaart
Den 1 weliswaar, velen beweren dat hij nog steeds beter is als de UT2003. Dus download unreal tournament Kan ik zelfs draaien op 8mb vidkaart
offtopic:
eigenlijk zou ik niet meer posten, maar aangezien ik moet van ele doe ik het maar
eigenlijk zou ik niet meer posten, maar aangezien ik moet van ele doe ik het maar
Tsja - kijk bij systeemeisen van spellen, en zoek bij voorkeur tussen spellen van 2,5 jaar of ouder. Er zijn vele games die hij aankan (Deus Ex kan bijvoorbeeld nog wel), eigenlijk te veel om hier op te noemen, je zult zelf een keuze moeten maken
Eh.. wat verwacht je nu precies van ons ? dat we alle spelletjes gaan opnoemen die je op zo'n oude machine kan draaien 
Dat lijkt me nu niet bepaald handig, verder geloof ik ook niet dat je zelf niet komt op namen als Quake, UT, Transporter Tycoon etc.
Verder hoort dit topic helemaal niet in Software Algemeen thuis, maar in Spielerij - Problemen & Vragen , dus als je een betere vraagstelling kunt verzinnen mag je daar een nieuw topic openen
Dat lijkt me nu niet bepaald handig, verder geloof ik ook niet dat je zelf niet komt op namen als Quake, UT, Transporter Tycoon etc.
Verder hoort dit topic helemaal niet in Software Algemeen thuis, maar in Spielerij - Problemen & Vragen , dus als je een betere vraagstelling kunt verzinnen mag je daar een nieuw topic openen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()