Welke games kan dit wrak aan??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 21:17
Ik bunker nu bij iemand, en ik wil een gae gaan spelen. Nu is het probleem:

celeron 466 mhz
64 mb ram
intel i graphics accellerator X aantal mb's

Welke games kunnen hier op draaien, het liefs gratis games of downloads zodat ik ze kan downen.

Thnx

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Niet gratis; maar wellicht dat Midtown Madness ofzo daar op draait :P Een oudere versie van Quake moet ook nog wel kunnen :) Verder zou ik gewoon wat proberen (een quake demo ofzo downloaden), en dan kijken wat ie trekt

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

demo van unreal tournament downloaden ;)

Den 1 weliswaar, velen beweren dat hij nog steeds beter is als de UT2003. Dus download unreal tournament Kan ik zelfs draaien op 8mb vidkaart :9

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 16:23
?

Counterstrike 1.6

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
offtopic:
eigenlijk zou ik niet meer posten, maar aangezien ik moet van ele doe ik het maar :+

Tsja - kijk bij systeemeisen van spellen, en zoek bij voorkeur tussen spellen van 2,5 jaar of ouder. Er zijn vele games die hij aankan (Deus Ex kan bijvoorbeeld nog wel), eigenlijk te veel om hier op te noemen, je zult zelf een keuze moeten maken :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh.. wat verwacht je nu precies van ons ? dat we alle spelletjes gaan opnoemen die je op zo'n oude machine kan draaien :?

Dat lijkt me nu niet bepaald handig, verder geloof ik ook niet dat je zelf niet komt op namen als Quake, UT, Transporter Tycoon etc.
Verder hoort dit topic helemaal niet in Software Algemeen thuis, maar in Spielerij - Problemen & Vragen , dus als je een betere vraagstelling kunt verzinnen mag je daar een nieuw topic openen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.