[Ervaring] Aldi Medion laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Topicstarter
Ik ga binnenkort (aankomt schooljaar) naar de universiteit. Ik heb dan een laptop nodig (d.w.z. een laptop is heel erg handig) en ik heb eigenlijk een nieuwe pc nodig (ik zit nu achter een P Celeron 433, 320 MB RAM). Het is voormij dus het beste om een goeie laptop te kopen. Het lieft zou ik er natuurlijk ook nieuwe spellen op spelen, maar ik begrijp dat dat niet altijd werkt (laptops zijn niet standaard uitgerust met een DX 9.0 video kaart ;().

Nu zag ik een aantal maanden geleden een mooie laptop van Medion in de aanbieding staan bij de Aldi. Voor +/- 1600 euro (ongeveer, ik weet het exacte bedrag niet meer) had je een 3.0 GHz laptop, 512 MB ram, nVidia GeForce FX Go 5200 (stond 5300, maar die bestaan niet |:(), etc. Nu heb ik nog even gewacht met kopen, want als ik het langer uitstel, kan ik een laptop met betere specs of tegen een lagere prijs kopen (en ik heb hem nu toch nog niet echt heel hard nodig).

Nu is mijn vraag: wat voor ervaring hebben jullie met Medion laptops? Hoe is het stroomverbruik, de snelheid, en natuurlijk (erg belangrijk, vind ik zelf) hoe is de garantie (de laatste tijd hoor je namelijk nog al wat dingen over de Aldi en die zijn meestal niet zo positief)?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

persoonlijke ervaring met een paar van die dingen:

eigenlijk is alles top aan die dingen, op een paar dingen na:
-geen mobile proc, dus wordt heet en accu snel leeg
-maakt erg veel geluid, zal wel door die proc komen
-sinds medion overgestapt is op een nieuw service center is het huilen met de pet op... tot 3x toe niet eens antwoord op een mailtje. het oude service center alleen maar lof voor.

maarre, er staan heel wat ervaringen in:
Hardware aanbiedingen topic deel 3
[rml][ Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2[/rml]
Algemene PC/Laptop aanbiedingen topic
deze topics werden voortgezet in CSL, maar dat loopt (met 1 reactie van mij) nog niet erg hard: CSL aanbiedingen

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 14-02-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Qua snelheid hoef je niet zoveel te verwachten van zo'n monster, in vergelijking met de andere notebooks. Als er werkelijk een Go! 5200 in zit zijn er al genoeg notebooks op de markt die een stuk beter presteren in games. Denk hierbij aan notebooks met een m10 (Radeon mobile 9600 Pro).

Qua stroomverbruik is het vrij duidelijk; er zit een desktop P4 in met een paar extra features. Hierdoor is het verbruik erg hoog en wordt de notebook snel warm. Je krijgt er wel keiharde CPU kracht voor terug, maar of dat het nou waard is... Tervergelijking; een Pentium-M 1.7GHz presteert net wat minder (op niveau van ongeveer een 2.6GHz), maar in combinatie met een Radeon m10 is dat weer een veel leukere keuze. Zie ook: CSL FAQ.

Een paar andere topics over Medion notebooks:
Nieuwe Aldi Medion laptop (1.2Ghz)
Hardware aanbiedingen topic deel 3
Aldi Notebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
Die waren al bekend, ik wil alleen wat recentere ervaringen en niet die van 2/3 jaar terug ;) Het kan zijn dat de service totaal verandert is (zoals gunhead al zegt). Daarom heb ik dit topic geopend.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb ook sinds vorig jaar (augustus? ik weet het niet meer) een Medion laptop (MD40100) en ik ben er wel tevreden over, 2,5 uur batterijtijd (internetten met WLAN aan) en 1666 3d03Marks (maar dat moet beter kunnen, heb hem meteen uit de doos getest, en daarna nooit meer)

Het toetsenbord heeft een Nederlandse indeling, dat is af en toe even lastig.
Het ventilatortje is af en toe wat lawaaierig, om de zo veel tijd springt hij aan en blijft een tiental seconden draaien, waarna het weer stil is.

Ik heb alleen maar de laptop, met service heb ik (gelukkig) nog niet te maken gehad, (dus nog geen problemen ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Resistor op 14-02-2004 21:06 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 16:02
Heb zelf een tijdje een Alpha 2780 ter beschikking gehad, dat zijn wel fijne notebooks ook.
M9 videokaart met 64MB DDR geheugen, liep snel zat.
Heb laatst de nieuwe Jewel Saffier 1520 zien draaien, met 128MB DDR M10 grafische kaart, helemaal leuk. Allebei alleen een nadeel dat ze met ongeveer 2 uur accutijd niet echt ideaal zijn met het wat zwaardere werk onderweg. Doe me dan maar een Centrino, zijn inmiddels ook modellen zat die snelle videokaarten er in hebben, en dan nog zonder problemen 3,5 tot 4 uur draaien.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105659

@ the_shadow

Toevallig ga ik volgend jaar ook studeren en heb ik ook een laptop nodig. Ook mijn computer is nodig aan vervanging toe. Ik ben dus ook gaan rondkijken wat er allemaal te koop is. Mijn oog is gevallen op de promedion d470v. Hierbij wil ik vermelden dat promedion een ander bedrijf is dan medion. Deze bedrijven hebben niets met elkaar te maken, alleen dan dat ze beide notebooks maken. De promedion d470v is een zeer snelle laptop en heeft een DX 9.0 kaart erin zitten namelijk de m-10. Misschien is deze laptop ook iets voor jouw, voor mij zou hij ideaal zijn omdat ik hem voor zowel studie als voor games en dergelijke kan gebruiken. Misschien heeft iemand ervarring met deze laptop?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
Anoniem: 105659 schreef op 14 februari 2004 @ 21:33:
@ the_shadow

Toevallig ga ik volgend jaar ook studeren en heb ik ook een laptop nodig. Ook mijn computer is nodig aan vervanging toe. Ik ben dus ook gaan rondkijken wat er allemaal te koop is. Mijn oog is gevallen op de promedion d470v. Hierbij wil ik vermelden dat promedion een ander bedrijf is dan medion. Deze bedrijven hebben niets met elkaar te maken, alleen dan dat ze beide notebooks maken. De promedion d470v is een zeer snelle laptop en heeft een DX 9.0 kaart erin zitten namelijk de m-10. Misschien is deze laptop ook iets voor jouw, voor mij zou hij ideaal zijn omdat ik hem voor zowel studie als voor games en dergelijke kan gebruiken. Misschien heeft iemand ervarring met deze laptop?? :)
Die promedion ziet er inderdaad leuk uit, het probleem is echter dat hij ongeveer 600 euro duurder is dan die van de Aldi (als je hem aanpast met 3.0 GHz proc, DVD brander en een grotere HD). Dat is echt redelijk wat geld. Voor de rest inderdaad wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38680

Heb zelf een MD6200 2.6 P4 512MB 5200Go,

heb die laptop gekocht omdat ik dacht er games onderweg mee te kunnen spelen
en dat gaat inderdaad vrij aardig zolang je een paar aanpassingen doet.

koelpasta vervangen door Arctic silver, scheeld weer een klein beetje, als ie te warm wordt loopt die P4 langzamer. En geloof me, dat ding wordt warm!!

Originele video vervangen door gemodde Nvidia Forceware drivers.

Let wel op accu alleen is ie binnen 1,5 leeg.

Voor de rest ben ik er erg tevreden over maar zou nu nooit meer een medion "laptop" kopen, zolang je maar aan een stopcontact hangt is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Let op dat veel universiteiten laptops aanbieden (iig Utwente) met een renteloze lening en een servicepoint op de universiteit. Hier al wat problemen gehad met barsten in behuizing, hardeschijf met veel badsectors (iets te vaak gevallen :) ) werd allemaal zonder problemen vervangen en kreeg een servicelaptop mee, let hier dus op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
arjandijk schreef op 16 februari 2004 @ 11:56:
Let op dat veel universiteiten laptops aanbieden (iig Utwente) met een renteloze lening en een servicepoint op de universiteit. Hier al wat problemen gehad met barsten in behuizing, hardeschijf met veel badsectors (iets te vaak gevallen :) ) werd allemaal zonder problemen vervangen en kreeg een servicelaptop mee, let hier dus op
Van die renteloze lening wist ik af, maar niet dat Utwente zelf ook laptops aanbied. Van die servicepoints wist ik ook niets. Ik ben van plan om bij de UTwente te gaan studeren, dus ik denk dat ik daar ook nog maar eens rond ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 15:57
Ik heb zelf de MD9783 (P4 2.0 GHz), en ik ben er erg tevreden over. Heb hem nu zo'n 1,5 jaar en heb nog geen problemen gehad. Hij maakt inderdaad wat veel herrie met de ventilator, maar als je in een ruimte met veel mensen zit valt dit niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
The_Shadow schreef op 16 februari 2004 @ 16:07:
[...]

Van die renteloze lening wist ik af, maar niet dat Utwente zelf ook laptops aanbied. Van die servicepoints wist ik ook niets. Ik ben van plan om bij de UTwente te gaan studeren, dus ik denk dat ik daar ook nog maar eens rond ga kijken.
Utwente biedt laptops aan in samenwerking met micropoint.
Op deze website http://www.ut.micropoint.nl/ staan er wat informatie over het notebookproject van utwente 2003-2004. Micropoint koopt laptops in bij een groot farbikant. De laptop die nu verkocht werd, de sonic m300, is een goede laptop en wordt onder verschillende merken verkocht. Zie ook deze topic [rml][ laptops] Het grote Jewel Jade 8070 topic[/rml] .
Voor volgend schooljaar zal er een nieuwe soort laptop zijn.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 09:20

Arethusa

Niet die server

Een vriend van me heeft onlags de Medion Laptop gekocht. Hij wil nu via de bijgeleverde USB stick data van zijn pc naar laptop sturen. Echter we kunnen nergens drivers vinden voor de USB Memory stick 64MB.

We hebben gezocht op de site van Medion, via google, driverguide etc. Op de PC staat Windows ME. Zijn er meer die dit probleem hebben en zo ja, is er een oplossing voor? _/-\o_

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

Nou, een vriend van me heeft de aldi laptop van vorig jaar, die 2.66 Ghz. Hij heeft er echt al veel problemen mee gehad: touchpad kapot, lader kapot, beeldscherm valt af en toe uit, en de rechterfan valt af en toe uit waardoor de processor uitschakeld wegens een te hoge temperatuur. hij is er echt niet lomp mee, maar zoveel problemen is toch vreemd. dat laatste probleem is na de garantieperiode ontstaan, dus daar zit je dan mooi mee te kijken. aangezien hij er niet echt verstand van heeft zou ik het wel willen maken, maar ja daar zit ook weer risico aan. ik raak off-topic.... ik wil dus niet zeggen dat medion slecht spul verkoopt, ik heb zelf ook de nieuwste aldi computer en ook die medion camera. over deze producten ben ik erg te spreken, die laptop daarintegen niet echt. hij voelt ook niet echt solide aan, maar dat kan natuurlijk veranderd zijn nu. qua prestatie is het allemaal wel ok, best goede 3dmarks. maar hij word heet (ECHT heet), en de accutijd is niet echt hoog.

Als ik jou was zou ik doorkijken voor een andere laptop, met een centrino proc erin. ik heb pas voor iemand anders een mooie laptop uitgezocht: de asus m6000n. kostte in totaal 1500 euro, maar het is wel een topdingetje! Je moet het zelf weten met dat aldi spul, mijn eigen ervaringen zijn goed, maar die van mn vriend niet echt. ook lees je op andere fora dat veel mensen problemen hebben met medion spullen. ik denk dat je er gewoon een beetje geluk mee moet hebben. Suc 6 met een laptop zoeken!

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Sieweshaoao schreef op 26 februari 2004 @ 19:34:
Een vriend van me heeft onlags de Medion Laptop gekocht. Hij wil nu via de bijgeleverde USB stick data van zijn pc naar laptop sturen. Echter we kunnen nergens drivers vinden voor de USB Memory stick 64MB.

We hebben gezocht op de site van Medion, via google, driverguide etc. Op de PC staat Windows ME. Zijn er meer die dit probleem hebben en zo ja, is er een oplossing voor? _/-\o_
Als de stick is meegeleverd kan je de drivers er voor gewoon op de Medion site vinden (www.medion.de)
Bij het MD-nummer het type van je laptop invullen (in mijn geval 40100) en bij mij stond de driver voor de pendrive gewoon boven in de lijst.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Theuno
  • Laatst online: 21:09

Theuno

Da Devil Crew

Sieweshaoao schreef op 26 februari 2004 @ 19:34:

Resistor schreef op 26 februari 2004 @ 19:53:
[...]

Als de stick is meegeleverd kan je de drivers er voor gewoon op de Medion site vinden (www.medion.de)
Bij het MD-nummer het type van je laptop invullen (in mijn geval 40100) en bij mij stond de driver voor de pendrive gewoon boven in de lijst.
En mochten er daar geen drivers voor te vinden zijn (je kan ook nog proberen om op memorystick te zoeken, misschien levenen ze hem ook los), dan zou je de stick even kunnen proberen in een pc met Windows 2000 of XP, vaak kunnen die systemen wel een driver vinden. Dan weet je ook meteen of een softwareupgrade nuttig zal zijn.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik heb er gelukkig geen maar me broertje wel..
• Al 2x teruggestuurd en niet gerepareerd.. (pcmcia slot pakt geen 32bits dingen zonder crash en scherm valt soms uit)
• Het kost een hoop emailtjes voor ze reageren.
• Het een afschuwelijke herrie
• Adaptor heeft een ingebouwde fan, dus als je wilt slapen in relatieve stilte moet die ook nog uit het stopcontact
• Geen dode pixel garantie bij aankoop (kunt het immers niet controleren)
• Wordt heel heet (geen mobile)
• Vreet accu in no-time leeg
• Een rubber speentje is degelijker dan de schermscharnieren
• Dat ingebouwde WiFi ding werkt alleen op 802.11b (backwards compatibility my ass)
• De 2.6GHz icm GF FX 5200 go in die bak is trager dan mijn Sony VAIO (xp-m2200+ icm gf4 420go). Op graphische dingen in spellen is ie wel sneller.
• Geen echte manier om het scherm te dimmen, dan gaat je proc ook vanzelf langzamer 7(8)7
• Een erg klote toetsenbord dat echt helemaal omlaag gaat als je het gebruikt
• Klote touchpad, best ongevoelig, klein en hoge randen. Ik gebruik touchpad veel op mijn vaio en hierop is het ondoenlijk....
• Tas die erbij zit is waardeloos, als je em veilig wilt meenemen moet je toch een nieuwe erbij kopen.
Je moet de ochtend dat ie uitkomt voor de deur liggen wachten :/

Dit lijkt een flame misschien... Maar ik noem de punten op die mij opvallen aan die notebook (eigenlijk een DTR) en die zijn toevallig allemaal negatief.
Het enige pluspuntje zou de prijs zijn.. Nou die notebook van me broer was €1500 en mijn vaio was €1365. Alleen de mijne was zonder tas en de medion met...
In mijn ogen dus geen enkele reden om zo'n notebook ooit aan te schaffen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Oxi op 27-02-2004 03:12 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

newpegasus schreef op 26 februari 2004 @ 19:46:
Nou, een vriend van me heeft de aldi laptop van vorig jaar, die 2.66 Ghz.

[...]

dat laatste probleem is na de garantieperiode ontstaan, dus daar zit je dan mooi mee te kijken.
ALDI geeft drie jaar garantie. Als hij de laptop vorig jaar gekocht heeft, heeft ie nog twee jaar garantie. Dus hoezo problemen "na de garantie"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

Oxigun schreef op 27 februari 2004 @ 03:11:
Ik heb er gelukkig geen maar me broertje wel..
in veel dingen heb je gewoon gelijk, maar overdrijven is ook een vak hoor
• Het een afschuwelijke herrie
hij maakt nauwelijks meer geluid dan andere desktop vervangers, wel iets meer dan een echt laptop, maar da's logisch
• Adaptor heeft een ingebouwde fan, dus als je wilt slapen in relatieve stilte moet die ook nog uit het stopcontact
ik hoorde die fan helemaal niet. (ok hij ging stuk, maar toen hij het nog deed dus)
• Geen dode pixel garantie bij aankoop (kunt het immers niet controleren)
je kunt dat ding thuis helemaal doortesten en als hij je niet bevalt bij de aldi een nieuwe vragen, of je geld terug. dat vond ik juist één van de echt positieve punten.
• Wordt heel heet (geen mobile)
nou ja, hij wordt warm maar echt heet is het niet.
• Vreet accu in no-time leeg
dat schreef ik hierboven ook. die van mij deed 2h45. maar aan de andere kant: veel non mobile notebooks presteren minder.
• Geen echte manier om het scherm te dimmen, dan gaat je proc ook vanzelf langzamer 7(8)7
jawel hoor, ik geloof dat het een FN-functie is. pak de handleiding maar eens.
als je zelf windows geinstalleerd hebt moet je daar wel een tooltje voor installeren, staat op de cd.
Je moet de ochtend dat ie uitkomt voor de deur liggen wachten :/
tegenwoordig niet meer hoor. weken later liggen ze er nog. dat heeft niet te maken met verminderde belangstelling (het is die ochtend nog even druk), maar met overproductie.
In mijn ogen dus geen enkele reden om zo'n notebook ooit aan te schaffen :)
ik was er over all toch best positief over hoor. maargoed, ik heb geen lang-gebruik ervaring, want ik heb hem weer ingeleverd. (defecte cardreader en de helpdesk reageerde idd niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben zelf ook op zoek naar een "monster"laptop voor school én gamen. Ik wilde eerst gaan voor de nieuwe aldi-aanbieding maar aangezien die videokaart een beetje minder was wacht ik maar even op de LIDL (ik neem aan dat die ook binnenkort ook weer eens met een laptoppie komen?)

Ik ga trouwens ook voor een volledige desktopvervanger, in deze barre tijden is het lekker warm op je schoot, scheelt weer energiekosten 8)7

Ik ben al een paar maanden in research en het is mij opgevallen dat ik veel minder mensen hoor klagen over de LIDL (targa) laptops dan die van de aldi......ik wacht dus de eerstvolgende lidlaanbieding af (want ik wil zsm een laptop en jij heb nog wel ff de tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

Anoniem: 787 schreef op 27 februari 2004 @ 09:21:
[...]

ALDI geeft drie jaar garantie. Als hij de laptop vorig jaar gekocht heeft, heeft ie nog twee jaar garantie. Dus hoezo problemen "na de garantie"?
hmm inderdaad. hij vertelde mij dat de garantieperiode om was, maar dat is helemaal niet waar! hij heeft hem pas een jaar ofzo, en de garantie is idd drie jaar. hij kan hem dus nog laten maken. alleen duurt die service zo lang, over alleen die adaptor duurde het (schrik niet) 5 maanden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

gunhead: dit waren ook mijn ervaringen met de laptop van me broer.. Maar ik heb ze niet overdreven :P
Dat scherm met dimmen zou wel kunnen en die dode pixel garantie (Hij heeft 1 hot (sub, rood)) wist ik ook niet... Is ie nu zeker te laat mee (dik half jaar oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Ik ben inmiddels begonnen aan mijn 2e aldi laptop (die van 27 februari dus). Ik vind het een prima laptop. Het enige dat ik iesje minder vind is de lage scherm resolutie. Voor het meeste werk is die wel goed, maar ga ik premiere draaien oid, dan heb ik ruimte tekort om echt lekker te kunnen werken (het is zeker niet onwerkbaar).

De tijd van de accus vind ik zeer acceptabel, rond de 2 uur denk ik (heb het niet gemeten).

Gebruiksvriendelijkheid is errruuug groot. Bv het knopje om je tv-out te activeren, erg handig, zelfde geldt voor wifi aanzetten.

De tas is inderdaad niet geweldig, maar die doe ik bij de verkoop van mijn oude lifetec 233mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Misschien een handig artikel voor de mensen die níet op de frontpage komen

ALDI Medion MD 41300 notebook getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80014

Ik heb een Aldi MD6100, dat ding is echt niet goed. Hij wordt veels te heet, helemaal als je gaat gamen. Dat ding maakt meer lawaai dan mn desktop en de interne fan is ALTIJD aan, logisch natuurlijk als hij te heet wordt.
Hij is al een keer teruggegaan, was ie een maand lang gefixt (of weinig gegamed..) en toen kwam het hitteprobleem weer. Ik medion weer mailen, maar omdat ik het ding dringend nodig had kon ik m niet laten ophalen (das wel redelijk, die pickup&return van ze). Ik dus vragen wat ze vorige keer veranderd hadden: extra / nieuwe koelpasta.

Via het forum van gsc.be (belgische support) kwam ik erachter dat meer mensen het probleem hebben en het onstaat waarschijnlijk omdat ze de lucht eerst over de videokaart gaat en dan richting de cpu gaat. Dus als je gaat gamen wordt je videokaart warm en wordt je lucht al verwarmd en krijg je dus warme lucht op je CPU.. Niet echt tactisch dus. Natuurlijk hebben ze d'r wel van geleerd, maar ik verzeker je dat je je 3 jaar garantie wel nodig gaat hebben.

Verder is m'n linker speaker 'opgeblazen' en reageert medion traag op mail, als ze al reageren.

Ik heb het ding toen gekocht met het oog op ' ach, wat kan er mis gaan met 3 jaar garantie ', en hij werkt op zich best redelijk, maar ik had bij nader inzien toch liever een iets tragere 'merk'laptop gekocht of ietsie meer geld uit gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116560

Ik ben van plan een medion met een centrino erin te gaan halen, verdere specs: radeon 9700 128mb, 512 ddr RAM en 60 gb hd. Gaat deze medion ondanks dat er een centrino processor in zit nog steeds stroom vreten? want ik hoop toch wel op een uurtje of 4 battery life... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

Anoniem: 116560 schreef op 27 juni 2004 @ 21:51:
Ik ben van plan een medion met een centrino erin te gaan halen, verdere specs: radeon 9700 128mb, 512 ddr RAM en 60 gb hd. Gaat deze medion ondanks dat er een centrino processor in zit nog steeds stroom vreten? want ik hoop toch wel op een uurtje of 4 battery life... :9
wanneer verkoopt aldi deze laptops dan, ik heb er nog niets over gelezen. heb je misschien meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116560

newpegasus schreef op 27 juni 2004 @ 23:49:
[...]

wanneer verkoopt aldi deze dan, ik heb er nog niets over gelezen. heb je misschien meer informatie?
Bij de mediamarkt verkopen ze nu ook medion , daar staat deze onder andere maarja hoe zit dat met die batterij duur? O-)

(edit: sorry ik lees nu pas dat dit over aldi laptops gaat 8)7 maar kunnen jullie me toch antwoord geven? B)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 116560 op 28-06-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Anoniem: 116560 schreef op 28 juni 2004 @ 17:24:
[...]

Bij de mediamarkt verkopen ze nu ook medion , daar staat deze onder andere maarja hoe zit dat met die batterij duur? O-)

(edit: sorry ik lees nu pas dat dit over aldi laptops gaat 8)7 maar kunnen jullie me toch antwoord geven? B)
Die andere naam is dat Microstar?
http://www.mediamarkt.nl/home/flyer/pdf/pag08.pdf

[ Voor 7% gewijzigd door LuCarD op 28-06-2004 17:38 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 00:36
Heeft iemand ervaringen met de Medion MD 95981?

https://www.medionshop.nl...ViewZProductDetailB2C.jsp

Ben op zoek naar een laptop/TV combo,het losse toetsenbord lijkt me erg handig.

Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.nl/P23ShopImagesNL//45/45EDB98537C45A76E10000000A00005A.gif

iRacing Profiel

Pagina: 1