Toon posts:

( Outlook) wil van oude ISP mail ontvangen (en b

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende. eerst had ik een 12move abbo en sinds kort een wanadoo account. Nu wil ik van mijn 12move email adres gewoon behouden. Moet ik in dat account de smtp en pop3 gewoon houden op 12 move of moet dat wanadoo worden??

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De smtp van wanadoo gebruiken voor je 12move account.
Maar of 12move het toestaat om buiten hun domein om je pop3 leeg te trekken, dat weet ik niet. verzend/ontvangen knop indrukken, en je weet het :)

Ey!! Macarena \o/

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Je moet de serverinstellingen hetzelfde laten.
Dus het blijft pop3.12move.nl (oid), dit doe je dan via je wanadoo verbinding. Mail versturen gaat bijna zeker niet lukken.

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:47

ericding

Altijd de eerste.

Mail versturen hoeft ook niet via de 12move-smtp-server. Je kunt gewoon de wanadoo-smtp-server gebruiken om mail te versturen vanaf je 12move-adres. (smtp-servers controleren geen e-mailadres of wachtwoord, je kunt ieder adres invullen :) )

[ Voor 24% gewijzigd door ericding op 14-02-2004 18:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke dus als ik het goed begrijp wordt het het volgende

pop3.12move.nl
smtp.wanadoo.nl

heb ik het zo bij het rechte eind?? :)

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:47

ericding

Altijd de eerste.

Ja, en dan hopen dat 12move het goed vindt als je hun pop-server benadert van buiten het eigen domein. Als inkomende mail niet werkt heb je volgens mij maar twee (mogelijke?) alternatieven: webmail of een ander e-mailadres. Maar probeer het eerst eens. :D

Verwijderd

Topicstarter
oke thanx ga ik zekers proberen. iig bedankt voor het meedenken _/-\o_ _/-\o_

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als het niet werkt gewoon inloggen op je 12move account via webmail.. en dan in de inkomde mail opties aanzetten forward all mail to: je nieuwe email adres :)
dan komt alles binnen op je nieuwe adres...Hier stel je dan bv je antwoord adres in van 12move

[ Voor 4% gewijzigd door SaURoN op 14-02-2004 22:25 ]

Pagina: 1