Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programmeerbare lichtslang

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
Bestaat zoiets? Waar is het te koop?

Dus een lichtslang (LED?) die aangesloten kan worden op je PC. In een bepaalde vorm gelegd zou je teksten kunnen laten zien.

Heb al flink gezocht, maar kom steeds weer bij LCD schermpjes/gewone lichtslangen uit.

Bedankt!

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Heb je al gekeken bij de volgende zaken?
- Conrad
- Display
- Radio Centrum

Ey!! Macarena \o/

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Ik kan nou niet zeggen dat ik je omschrijving nou zo duidelijk vindt.
Als je de slang in een bepaalde vorm wilt leggen om teksten te laten zien, dan snap ik het nut van programeren niet helemaal.....
Je zou ook kunnen kijken naar een matrix (zo heet dat geloof ik) bord. Een soort led bord waar je teksten op kan laten zien.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• alexandersamson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12-2022
of een lichtkrant :P die kan je ook in je kast peuren. is wel een beetje basic maar tis te doen

Elektronicaprojecten van mij: http://www.gm7.nl

Verwijderd

Zelf maken:

8 relays oid op je paralelle poort, daarmee 8 groepen leds aansturen die je afwisselend in een lange slangvorm zet. Voor software kun je kijken op discolitez.com