Geheugenshop reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met de search kon ik er niets over vinden, dus dan post ik het wel. Er wordt op de FP nog steeds reclame gemaakt voor de T.net geheugenshop terwijl deze volgens dit .planniet meer bestaat/failliet is. Waarom er dan toch nog reclame voor maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Omdat Tweakers.net bezig is met het vinden van een andere partner en de shop dus wel weer opengaat als die partner gevonden is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat begrijp ik, maar wat voor nut heeft het dan de banner te tonen in deze vorm, kies je alle opties uit het menu, en dan kom je erachter dat het feest niet doorgaat. Ik zou die ruimte gebruiken voor adverteerders die betalen, maargoed, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat dacht je van reclame die blijft hangen in het geheugen van de viewer? Als iemand geheugen nodig heeft, dan heb je kans dat hij dat associeert met de Geheugenshop. Zodra deze dus weer up is kan de cashflow beginnen. Op dit moment is het alleen jammer dat deze nu niet werkt, waardoor een heleboel mensen bij een andere winkel gaat kopen. Het heeft dus weldegelijk nut om deze banners te draaien :P.