Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:11
Ik heb een account bij HotSMS, maar de laatste tijd komen berichten naar telfort niet aan, wel bij Orange, KPN en VodaFone.

Is hier meer over bekend?

Ik heb namelijk 7 _betaalde_ smsjes verstuurd naar een telfort nummer, maar er is er geen een aangekomen!

Verwijderd

Misschien kan je een andere aanbieder proberen zoals www.smscity.nl

Ik heb zelf ook maar eventjes hotsms gebruikt (wel de gratis variant) was er ook niet al tevreden over dus heb me maar afgemeld.

Verwijderd

www.mjoy.nl is de goedkoopste en meest betrouwbare van Nederland. MJOY is onderdeel van T for Telecom en mede daardoor zeer betrouwbaar. De site is nog altijd in ontwikkeling. Ik verwacht bijvoorbeeld binnen niet al te lange tijd ook een 'verzonden items' op de site van MJOY.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

omg dat bericht hierboven, dat ziet er wel erg spammerig uit.
niemand schrijft zulke berichten...

in elkgeval, smscity heb ik goede ervaringen mee.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 19:45

JeroenT

hoi!

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 19:15:
www.mjoy.nl is de goedkoopste en meest betrouwbare van Nederland. MJOY is onderdeel van T for Telecom en mede daardoor zeer betrouwbaar. De site is nog altijd in ontwikkeling. Ik verwacht bijvoorbeeld binnen niet al te lange tijd ook een 'verzonden items' op de site van MJOY.
Komt een beetje over als spam idd , maar ik blijf de site nog even volgen.

Ook hier een tevreden smscity.nl gebruiker.. :)

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenT op 14-02-2004 20:40 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Jongens, houden we het even ontopic?

Er wordt niet gevraagd naar alternatieven, maar of dit een probleem is bij HotSMS. Houd dan dus de (al dan niet spammerige) aanbiedingen van andere clubs aub buiten dit topic.

Verwijderd

hotsms heeft vaker dergelijke problemen. Afgelopen weekend kwamen orange berichten bijvoorbeeld niet aan. smscity is een aanrader.

Spammerige aanbiedingen? Het lijkt me dat de topicstarter via internet wil SMS'en. Het lijkt me dat het aangeven van alternatieven wel degelijk waarde toevoegt aan deze thread.

Verwijderd

Ook niet al te beste ervaring met HOTSMS, echter zijn SMScity en ook www.spammm.nl zeker aan te raden.

[ Voor 5% gewijzigd door intoxicated op 10-07-2004 14:53 ]

Pagina: 1