Kan ik anoniem een e-card versturen, zonder dat de ontvanger mijn ip kan achterhalen? Weet iemand anders een truukje, waardoor de e-card wel compleet anoniem is? Thnx!!
Valentijnskaartje versturen?Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:08:
Kan ik anoniem een e-card versturen, zonder dat de ontvanger mijn ip kan achterhalen? Weet iemand anders een truukje, waardoor de e-card wel compleet anoniem is? Thnx!!
Edit:
Volgens mij hebben aardig wat e-card sites het automatisch bij valentijnskaartjes, juist omdat die anoniem gestuurd moeten worden, gaat het om andere cards, dan weet ik het niet
[ Voor 26% gewijzigd door Erazzzer op 14-02-2004 17:11 ]
Verwijderd
anders verstuurd iemand anders em toch voor je?
of anders idd via een site (ala hallmark)
Met behulp van een anonieme proxy! Vul 200.29.132.50:8000 in je browser in, en verstuur zoveel je wilt.
Waar invullen?GlowMouse schreef op 14 februari 2004 @ 17:18:
Met behulp van een anonieme proxy! Vul 200.29.132.50:8000 in je browser in, en verstuur zoveel je wilt.
Via webmail word het IP-adres van de zender gebruikt en niet de afzender.
XXXX@xxx.nl als adres zegt ook genoeg.
XXXX@xxx.nl als adres zegt ook genoeg.
Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
Geen idee, ik weet niet hoe het daar werkt, maar je provider heeft een proxy die je voor dat soort doeleinden kan gebruiken, in jouw geval zal dat proxy.tiscali.nl zijn. Het enige wat ze dan kunnen zien is dat je vanaf tiscali de kaart hebt aangemaakt.Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 17:39:
dusz via hallmark/kaartenhuis kan de andere mijn ip niet zien?
edit:
Ennuh Ssanne, we hebben ook nog speciaal een edit knope (
) voor het aanpassen van je vorige bericht, dat scheelt een stuk iritant bij onze users als een topic weer onmoog gekicked wordt 
Ennuh Ssanne, we hebben ook nog speciaal een edit knope (
[ Voor 26% gewijzigd door moto-moi op 14-02-2004 17:48 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1