Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook dit toestel in Aldi gekocht en ben er héél tevreden over. Werkt perfect.
Met de originele software van Navtec, kun je extra software bestellen (29.90 €) om allerlei extra POI te zien, meestal freeware, wil je echter ook de flitspalen en andere camera's dan ben je verplicht om te registreren en het kost je 12 € per jaar. Ik heb het nodige besteld en het werkt allemaal prima.
Recentelijk heb ik er TOM TOM Navigator op geinstalleerd, ook dit verliep vlekkeloos. Voordeel van TOM TOM is het 3D zicht, en blijkbaar een meer up to date database wat straatnamen betreft. De extra software voor meer PÖI's en flitspalen is wel GRATIS, dus dit is een groot voordeel.
:)

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 12:30
Mijn pa heeft ook die medion van de Aldi, maar om de een of andere reden moet ie de hele tijd gerestart worden omdat anders die routeplanner het niet doet... jij dus geen problemen mee?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dat kan in dit topic, open niet steeds een nieuw topic hiervoor: Aldi Medion Pocket PC

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.