Toon posts:

Overklok probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een duron 600@672 maar dat staat ook wel in het onderschrift.Dat heb ik dus gedaan door FSB overklokken maar ik wil multiplier overklokken.Het nare is dus dat een een MSI K7TM Pro (MS 6340) heb.In de bios kan je dan geen multiplier veranderen maar weet iemand of dat op een andere manier wel kan (bios update jumpers weedik veel)
Ik heb nog geen streepjes gezet op me duron want er staat namelijk helemaal geen multiplier menu in de bios dus lijkt me dat nu al geen zin hebben

Verwijderd

Voltage omhoog....maar daar snap ik ook nix van als ik hem op 1.600 V zet staat hij bij pc health op 1.66 V.............Ik heb m'n multiplier op 111 staan op een 6330.

Ray

Verwijderd

kijk ff op www.tomshardware.com
Daar staat een verhaal over hoe je je duron hardwarematig (door brugjes te verbinden (potlood) of te verbreken (mesje) kunt tweaken (voltage en multiplier)

Je kunt dan je mobo 'laten denken' dat er b.v een duron 850 (8,5x100) op zit en dat een std. voltage heeft van 1,85v.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat wist ik allemaal wel.Maar ik wou eigenlijk weten of er ook iemand was met een MSI K7TM pro (MS 6340) die weet hoe je de multiplier kan veranderen want in de bios is daar geen optie voor en bij mijn weten ook gen jumpers

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Het is niet mogelijk om met dat mobo de multiplier te veranderen :Z