nee, dat klopt, ik lul maar wat

Ten Tweede, Ik heb een Muvo2 4 Gig ( Maar blijf altijd opjectief ) en ben zeer tevreden, Ikzelf heb ook getwijfeld tussen de Muvo2 en de Ipod Mini, Maar het feit dat de Ipod Mini pas Vanaf April in Nederland te verkrijgen is, en helemaal niet zo heel Mini is, heeft mij doen besluiten om voor de Muvo2 tegaan.
voor mensen die nog ff willen wacht geen probleem dus...
ik vind de iPod mini mini genoeg....kleiner moet het ook niet worden, heb grote handen

Kwa geluidskwaliteit kan de Ipod Mini het IIG niet opboxen tegen de Muvo2, Maar voor de rest heeft het allemaal met persoonlijke Smaak te maken.
oh je hebt de iPod al gehoord dus?
hoe klinkt-ie? net zo commercieel als de Muvo of "schoon" geluid als de oude iPod?
De Ipod Mini wordt denk ik een goede Mp3speler die zeer populair gaat worden, maar ik denk niet dat hij beter zal zijn dan de Muvo2.
want...?
ja lekker objectief ben je
hoe dan ook, ik ben geen iPod mini freak, ik hou gewoon van goed spul en mijn iPod hoort onder die categorie....
ik heb daarentegen beide spelers wél vastgehouden en niét in bezit en kan denk ik daarom een iets beter oordeel geven....
waarom zegt eigenlijk iedereen dat de Muvo beter geluid heeft?
heeft iedereen hier beide spelers al gehoord én dan ook nog eens met kwalitatief goede dopjes? (zoals de Sony E888)
ik ben best wel audiofiel en ik was zeer verrast van het geluid van de iPod, omdat deze erg helder is en "schoon" klinkt....dus geen voorgeprogrammeerde EQ's die het geluid "opwaarderen" (lees: meer bass --> commercieel geluid)
[
Voor 14% gewijzigd door
Mooody op 16-02-2004 19:57
]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.