Toon posts:

Benq brander 4012A brak als een 50-jarige lada

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus van een kennis een benq brander gekregen. 40 speed branden. Maar toen ik em er als master in hangde. Brande die nie goed cdtjes in het midden afbreken en stoppen bij de lead out. Data cds branden deed ie soms met 40 speed duurde dat 12 min en muziek cds kon hij nie branden.

wat ik allemaal heb gedaan:

Firmware update
verschilldende brandprogs nero alcohol enz enz
als master erin gehangen als slave en cable select (wanhoppig)
en de search gebruikt maar leverde ook nix op

Is er iemand met dezelfde problemen. Of weet iemand waar et aan zou kunnen liggen???

of is benq gewoon een slechte brander

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
offtopic:
ik heb nog nooit een Lada zien breken .... tering wat een titel kom opzeg! Hij slaat al nergenens!! Generalisatie met Lada's vind ik niet echt gepast om zo aandacht te trekken!

Is het inderdaad niet gewoon een brakke brander? Heb je het al in een andere PC geprobeerd, mischien brak IDE slot doen andere branders in die PC?

[ Voor 119% gewijzigd door G F0rce 1 op 14-02-2004 15:09 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
jah dat heb ik ook allemaal geprobeerd ook dat werkte niet

• G F0rce 1
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 15:06:
jah dat heb ik ook allemaal geprobeerd ook dat werkte niet
Wat werkte niet? De brander in een andere PC of een andere brander in de huidige PC?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
die BENQ cd writers zijn gewoon waardeloos, kan er van meespreken :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Je hebt um niet voor nix gekregen denk ik.
Als ie nieuw was gewoon terug brengen naar de winkel...

Alle proemn in n drek

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

G F0rce 1 schreef op 14 februari 2004 @ 15:02:
offtopic:
ik heb nog nooit een Lada zien breken .... tering wat een titel kom opzeg! Hij slaat al nergenens op want er doet niks Beng en die brander is nooit gebroken beetje laffe manier van aandacht trekken voor je topic!
offtopic:
dat is niet zijn schuld want ik heb hem subtiel daarin veranderd als in 'ludiek'. Er stond eerst namelijk brak als de 'tering' en dat vind ik nog minder gepast in een topictitel eerlijk gezegd ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
er is dus weinig aan te doen ?

mja dan geef ik em wel aan een kennis

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 14 februari 2004 @ 15:08:
[...]

offtopic:
dat is niet zijn schuld want ik heb hem subtiel daarin veranderd als in 'ludiek'. Er stond eerst namelijk brak als de 'tering' en dat vind ik nog minder gepast in een topictitel eerlijk gezegd ;)
ik dacht al dat heb ik nie zo getypt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 15:10 ]

• G F0rce 1
Desolation Angel schreef op 14 februari 2004 @ 15:08:
die BENQ cd writers zijn gewoon waardeloos, kan er van meespreken :)
Omdat ...? :)
LuNaTiC schreef op 14 februari 2004 @ 15:08:
[...]

offtopic:
offtopic:
Haha keej misverstandje, ik dacht eerlijk gezecht ook dat er Beng stond en niet BenQ en dan dus ook brak in de vorm van 'ik brak het koekje' :)
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 15:09:
er is dus weinig aan te doen ?

mja dan geef ik em wel aan een kennis
And the storie continues ... volgende week hebben we hier weer iemand met de zelfde brander ;)

[ Voor 18% gewijzigd door G F0rce 1 op 14-02-2004 15:14 ]

Pagina: 1