Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier op de zaak een Axis Netcam 2100 camera, maar we willen de beelden hiervan opnemen, enentueel met bewegingsdetectie.

Ik heb al eens voor software gezocht, maar vrijwel alles is superduur, en dus geen optie.

Wie kent freeware capture software voor zo een Axis Netcam?

PS: de software moet voor Windows zijn, we hebben hier de balle verstand van Linux o.i.d.

Ik heb een aantal software pakketten al gedownload, maar alles is demoversie en dus niet te gebruiken, dus mede-tweakers, graag jullie advies? _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 14:56 ]

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42
geen illegale software hier

Verwijderd

Topicstarter
Is al veranderd... maar Xsion, heb je zelf een idee welke software hiervoor te gebruiken is...?

Want je komt neem ik aan niet in dit topic om alleen deze opmerking te plaatsen he...

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 14:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 14:56:
Is al veranderd... maar Xsion, heb je zelf een idee welke software hiervoor te gebruiken is...?

Want je komt neem ik aan niet in dit topic om alleen deze opmerking te plaatsen he...
Probeer dit eens

http://www.pysoft.com/ActiveWebCamMainpage.htm

En ik zou tevens op een andere wijze in contact met jou willen komen betreffende dit probleem. Kan je een mailtje sturen naar inta4@lycos.nl?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 13:23
misschien dat het met snag-it kan maar ik weet niet wat dat kost