Toon posts:

[XP PRO] Vaste kolombreedte verkenner.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb de search zojuist geprobeerd, maar daar kan ik het niet vinden.
Bij beeld > details kiezen in verkenner kan een vaste kolombreedte instellen. Super handig voor als je al je mp3 albums in 1 overzicht wil krijgen. Het probleem is echter dat wanneer ik verkenner afsluit, deze instelling weg is. Dus bij de volgende keer openen zie ik weer maar 3 kolommen in lijst weergave. Wie weet hoe ik dit zo kan instellen dat het blijft, desnoods in het register ofzo

TAnx

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit net nog even te kijken en de vaste breedte is 343 en de waarde daarvan moet toch aan te passen zijn ergens :S. Khoop dat iemand het weet.

TANXXXXXXx

• NestorY*K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik vind de standaard kolombreedtes ook niets, dus na een XP install zet ik de kolombreedtes met de hand op de juiste positie en klik ik Extra; Mapopties; Weergave; Op alle mappen toepassen. Zo blijven de instellingen bewaard.

Overigens met het vinkje 'De weergave-instellingen voor elke map opslaan' zorgt ervoor dat je dit per map kunt doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het zit een beetje stom in elkaar. Als je detail weergave kiest werkt dit prima. Maar als je lijst kiest, dan slaat ie het dus niet op. Het stomme is echter wel dat als je de instelling voor de kolombreedte van "naam" bij beeld>>details kiezen aanpast, hij dat tijdelijk wel goed laat zien (met dus meerdere kolommen met die ingestelde waarde) maar nadat je de map opnieuw opent niet meer laat zien :S. Hoe kan ik die waarde vaststellen.

Nogmaals dit is bij lijst weergave en bij details weergave werkt wat je zei wel maarja dan zie ik helemaal maar 1 kolom!!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

erwinio - als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst - zou je je bericht dan willen bewerken in plaats van een nieuwe reactie te plaatsen? :) Verder - een aantal smilies die je hier plaatst kennen we niet ;)

Verder - heb je in "Tools -> Options -> View -> Remember each folder's view settings" wel aanstaan? :)

Verwijderd

Topicstarter
okido, sorry won't happen again. Ennuh ja dat heb ik inderdaad aantsaan, daarom doet ie het bij detail weergave ook wel (het opslaan) maar bij lijst mode niet. Kan iemand het in lijst mode proberen en dan kijken of ie het bewaart. Ik gok dat het bij niemand zo is.

Verwijderd

Topicstarter
*kick* (mag het nou al???, ik wil het echt weten!!!)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:26
heb je al in het register gezocht naar 343 ?

Misschien kan je het gewoon 'hard' veranderen

[ Voor 8% gewijzigd door Speedener op 16-02-2004 13:18 . Reden: goede nederlandse zin maken ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, maarja in al die codes die er in je register zijn verwerkt komt ook dat kutgetal voor dus ik dacht ik kap er maar ff mee met zoeken. Kga nog een poging wagen!!!

edit: het mocht niet baten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 11:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick* Echt niemand????

Verwijderd

Topicstarter
enig idee waaar ik dit wel te weten zou kunnen komen?
Pagina: 1