ASUS/NVidia driver versienummers lezen

Pagina: 1
Acties:

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Topicstarter
Ik heb een ASUS V7700 Ti DeLuxe draaien onder 98SE. De driver rapporteert een versienummer 4.13.01.1462. Origineel meegeleverde versie, oud dus.
Nu was ik op zoek naar updates, maar ik kan de versienummering niet volgen. Ik heb de meest recente versie voor mijn kaart van ASUS gehaald (niet geïnstalleerd) en die meldt 4.14.10.4403 (voor Nvdisp.drv)
Het sterft verder overal van de NVidia driverversies, maar men noemt alleen nummers als Detonator 30.xx, 40.xx, 44.xx 45.xx etc.
Wat heb ik nu dan draaien? 14.62? En is die nieuwe dan 44.03?

Weet nog steeds niks.....

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Ja ik denk dat je nu 14.62 hebt draaien, wel extreem oud
Op www.nvidia.com is de laatste versie 53.03 die werkt erg goed (vind ik)

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Topicstarter
Pfff, nieuwe driver geprobeerd, maar wat een geklooi :X
Probleem was dat Unreal 2 rare fouten vertoont. Heel veel objecten in beeld floepen spontaan aan en uit bij een beetje bewegen met de muis. Helaas... met de nieuwe driver nog steeds hetzelfde probleem. Maar met die nieuwe drivers werkte ondertussen video capture mooi niet meer :X
Nieuwe capture driver van ASUS gehaald, niks. Nieuwe digital VCR van ASUS gehaald, niks. Alles weggegooid en van originale cd weer geïnstalleerd, video capture werkt weer.
Tja, dan maar geen Unreal 2 8)7

Weet nog steeds niks.....

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:12
mijn ervaringen hebben mij geleerd dat de 23.11 het beste werken in combinatie met GeForce 2 kaartjes :)
op guru3d kun je ze neerhalen

en Unreal 2 zal sowieso niet lekker draaien met die kaart aangezien Unreal 2 heel erg 'zwaar' draait, ook op snellere videokaarten :(

[ Voor 46% gewijzigd door Crash op 16-02-2004 12:39 ]