Toon posts:

[Xp] telkens error bij bestanden verplaatsen/verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb xp met alle patches en updates. de rest van mijn systeem lijkt mij niet belangrijk. als ik een avi bestand heb en ik verwijder het krijg ik een error dat het bestand in gebruik is terwijl er geen zichtbare programmas zijn die dat doen.

het is irritant als je je computer opruimt en filmpjes ff in geordend in goeie map wilt stoppen en dan op zo een error stuit.

ik heb ook veilige modus geprobeerd, adaware, spybots, norton virusscanner, online virusscanner, internet gekilld, voor zover het kon alle programmas gekilld met ctrl alt del, behalve die waarvan xp zei dat het een essentieeel programma is van xp en niet kon worden afgesloten. en toch blijft die error komen.

de oplossing is tot nu toe geweest dat ik de computer paar uren uit laat staan en gelijk bij het boot verwijder. 8)7

ik denk dat de cacheview in xp de boosdoener is. hoe kill ik deze dat deze NOOIT voorbeeldweergave laat zien van filmpjes maar wel van jpg, bmp, gif plaatjes.

ik heb het probleem ALLEEN met filmpjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.myimager.com/uploads/error%20bij%20verplaatsen_6223410749_42090.JPG

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Zoeken naar 'Windows XP niet verwijderen' helpt misschien?

De oplossing hiervoor is makkelijk met search en/of faq te vinden lijkt mij

Rail Away!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:16
[rml][ WinXP] Bestand niet te verwijderen.[/rml]

Mijn topic.. Een lief usertje heeft voor mij een tooltje gepost en dat bleek te helpen! Probeer het eens!

edit:
http://www.shareware.de/s...GiPo_MoveOnBoot_6060.html

Kan je ook mee moven dus :D

[ Voor 24% gewijzigd door danslo op 14-02-2004 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
in de search kwam ik een oude FAQ Windows Operated Systems - FAQ<--- echt interessant want ik las nog dingen die ik onbewust nog wilde oplossen) tegen

XP kan AVI niet verwijderen?

1. Start regedit
2. Ga naar HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler
3. Verwijder de "Default" waarde die "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" zou moeten zijn.

edit1: helpt niet!!

edit2: gerebooted en viola de film is gedeleted. pffff....

nogmaals de search of faq vertelt me niet hoe de cacheview van filmpjes te killen??????

toch heb ik het programmaatje gedownt van CLS want het komt vast en zeker een keer van pas.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 15:15 ]