Na de upgrade met atermis zou de amd button verdwijnen omdat dat niet fair was voor intel
, gebeurt dat nou nog echt? Zou het wel beter vinden voor de objectiviteit van tweakers...
Verwijderd
duh je gaat toch niet op je pc kast een amd sticker doen terwijl je er een intel heb in gepropt
Het gaat er niet om of er een intel button bij moet, femme heeft toen gezegd dat die amd button weg gaat en aangezien dat al een tijdje geleden is vraag ik me af OF het nog gaat gebeuren...
Hij kan in principe weg ja, alleen schijnen er bezoekers te zijn die de button niet weg willen hebben (setting in prefs?
).
Intel heeft geen procs gesponsord, dus het is niet onfair (de webservers hebben nog steeds AMD CPU's, we hebben vorige nog twee 1GHz Tbirds gekregen).
Intel heeft geen procs gesponsord, dus het is niet onfair (de webservers hebben nog steeds AMD CPU's, we hebben vorige nog twee 1GHz Tbirds gekregen).
Vroeger stond er ook powered by rackspace. Ik zou niet weten waarom AMD nu niet als knopje mag blijven.
We doen toch ook niet het vuurwerk knopje weg omdat het zielig is voor freehosting.nl?
Er zou wat mij betreft ook wel een knopje voor die harde schijven mogen komen als seagate die dingen direct gratis geleverd had.
We doen toch ook niet het vuurwerk knopje weg omdat het zielig is voor freehosting.nl?
Er zou wat mij betreft ook wel een knopje voor die harde schijven mogen komen als seagate die dingen direct gratis geleverd had.
ieeeepppppp :P
Dat knopje van AMD moet gewoon blijven... ze hebben ons toch gesponsord? Nou dan...
Dat knopje voor vuurwerk blijft staan. Geen discussie, dat scheelt ons maandelijks zo veel geld dat als we het zouden moeten betalen, we niet meer zouden bestaan.
Het AMD knopje is er omdat AMD 2 1Ghz Tbirds heeft gesponsord voor de webservers. Ze "verdienen" het dus, Intel doet heel veel moeilijker, al ben ik er wel mee bezig. Het kan dus zijn dat er een Intel-knopje bijkomt
Het AMD knopje is er omdat AMD 2 1Ghz Tbirds heeft gesponsord voor de webservers. Ze "verdienen" het dus, Intel doet heel veel moeilijker, al ben ik er wel mee bezig. Het kan dus zijn dat er een Intel-knopje bijkomt
Bericht hierboven
Waarom zou je veel moeite doen bij intel als AMD makkelijk doet:?
Omdat AMD nog geen dual-bordjes heeftOp donderdag 14 december 2000 13:36 schreef VROEM! het volgende:
Waarom zou je veel moeite doen bij intel als AMD makkelijk doet:?
Dat wordt toch op korte termijn opgelost??
Volgens mij hebben we binnenkort AMD dual borjes met DDR. Toch?
Volgens mij hebben we binnenkort AMD dual borjes met DDR. Toch?
Ja maar niet nu. We hebben nu een dual systeem nodig.Dat wordt toch op korte termijn opgelost??
Die vent waarbij ik in maart de twee Athlon 800's heb geregeld werkt niet meer bij AMD. Ons huidige contactpersoon bij AMD wist dan ook niet dat t.net een AMD button op de site had staan ipv sponsoring van de processors. De button is ook geen voorwaarde voor de huidige deal met de twee 1GHz Tbirds. Op zich is er dus geen noodzaak om die buttons daar neer te zetten.
Misschien dat we als Artemis te traag wordt (schatting: een half jaar) naar Dual Athlon 1.4 GHz + DDR gaan 
In principe zijn die buttons onderdeel van een sponsorovereenkomst (een "barter") en dus niet omdat wij AMD zo tof vinden. Zolang we nog een Athlon 800 gebruiken blijft hij staan, als die vervangen zijn dan gaat de knop ook weg.
In principe zijn die buttons onderdeel van een sponsorovereenkomst (een "barter") en dus niet omdat wij AMD zo tof vinden. Zolang we nog een Athlon 800 gebruiken blijft hij staan, als die vervangen zijn dan gaat de knop ook weg.
Huh der is toch een dual P3 733 bij of ben ik nu zo dom?
Ja die is er. AMD was geen alternatief aangezien de 760MP er nog niet is, dus moesten we Intels nemen ook al konden we de procs gratis van AMD krijgen.
Hebben jullie een "mannetje bij AMD"?
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
AMD was liev met die procs, dus waarom nietOp donderdag 14 december 2000 17:59 schreef Femme het volgende:
[..]
Ja maar niet nu. We hebben nu een dual systeem nodig.
Die vent waarbij ik in maart de twee Athlon 800's heb geregeld werkt niet meer bij AMD. Ons huidige contactpersoon bij AMD wist dan ook niet dat t.net een AMD button op de site had staan ipv sponsoring van de processors. De button is ook geen voorwaarde voor de huidige deal met de twee 1GHz Tbirds. Op zich is er dus geen noodzaak om die buttons daar neer te zetten.
O ja, femme, heb jij op mijn forumpje gereageerd? ik weet niet zeker of we worden gestangt, kom anders even op ICQ ofzow, even 1 minute talk (4 message talk) over je geesteskindje
Ik heb niets gedaan.O ja, femme, heb jij op mijn forumpje gereageerd?
Op donderdag 14 december 2000 21:15 schreef Femme het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan.
Pagina: 1