Systeem
Windows XP Pro US
Asus A7V333 >> + laatste BIOS
AMD 2100+
512 MD DDR PC2700
Maxtor 6L040J2 40GB 7200 RPM Primair
Quantum Fireball ct10 15 20GB 5400 RPM Secundair
Asus GF4, 9280 TI 4200 >> 128 MB
Het volgende is het geval.
Wanneer ik een DVD, audio- of mp3cd afspeel met PowerDVD, Winamp of de Windows Media Player wordt de pc megatraag. Proc gebruik loopt op tot 100% terwijl het geheugen netjes op 126MB blijft staan.
Wanneer ik applicaties zoals Photoshop, Flash of Dreamweaver open, of een Divxje bekijk is er niets aan het handje.
In eerste instantie dacht ik dat mijn DVD drive defect zou zijn. Echter, mijn Mitsumi cd-rw heeft exact dezelfde problemen.
heb 4 weken geleden een voor 1,5 jaar stabiel draaiende Windows installatie eraf gegooid omdat ik er zeker van was dat dit het probleem op zou lossen. De eerste 2 weken leek dit het geval, totdat het probleem zich weer opnieuw voordeed.
Met cd/dvd activiteit

Dit is zonder CD activiteit, de laatste pieken komen door het opstarten van Photoshop.
Edit:
Processen op de achtergrond.
De standaard SVCHost
Explorer > 21 MB
Trillian > 14 MB
De rest van de programma's bevinden zich tussen de 1 en 4 MB.
Windows XP Pro US
Asus A7V333 >> + laatste BIOS
AMD 2100+
512 MD DDR PC2700
Maxtor 6L040J2 40GB 7200 RPM Primair
Quantum Fireball ct10 15 20GB 5400 RPM Secundair
Asus GF4, 9280 TI 4200 >> 128 MB
Het volgende is het geval.
Wanneer ik een DVD, audio- of mp3cd afspeel met PowerDVD, Winamp of de Windows Media Player wordt de pc megatraag. Proc gebruik loopt op tot 100% terwijl het geheugen netjes op 126MB blijft staan.
Wanneer ik applicaties zoals Photoshop, Flash of Dreamweaver open, of een Divxje bekijk is er niets aan het handje.
In eerste instantie dacht ik dat mijn DVD drive defect zou zijn. Echter, mijn Mitsumi cd-rw heeft exact dezelfde problemen.
heb 4 weken geleden een voor 1,5 jaar stabiel draaiende Windows installatie eraf gegooid omdat ik er zeker van was dat dit het probleem op zou lossen. De eerste 2 weken leek dit het geval, totdat het probleem zich weer opnieuw voordeed.
Met cd/dvd activiteit

Dit is zonder CD activiteit, de laatste pieken komen door het opstarten van Photoshop.
Edit:
Processen op de achtergrond.
De standaard SVCHost
Explorer > 21 MB
Trillian > 14 MB
De rest van de programma's bevinden zich tussen de 1 en 4 MB.
[ Voor 8% gewijzigd door Calitomnication op 14-02-2004 13:22 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York