Ik ben op zoek naar een circulair polarisatiefilter voor op mijn Fuji s602Z (ik heb al een adapter dus 55mm schroefdraad). Het merk maakt me eigenlijk vrij weinig uit maar omdat het budget beperkt is kan ik er niet teveel voor uit geven. Ik kom overal ongeveer 50€ excl verz. kosten tegen. Is dit een beetje een normale prijs? Raynox heeft er wel een voor deze prijs maar dan krijg je er automagisch een adapter bij en dat is niet de bedoeling.
Ik kan er vrij weinig online vinden, maar de hama filters en waar die te koop zijn bijvoorbeeld helemaal niet! Ook diverse pricewatches geven geen antwoord. Iemand enig idee waar ze te koop zijn en waar de prijs/kwaliteit goed ligt? Het mag best een 2ehandsje zijn mits in goede staat.
Ik kan er vrij weinig online vinden, maar de hama filters en waar die te koop zijn bijvoorbeeld helemaal niet! Ook diverse pricewatches geven geen antwoord. Iemand enig idee waar ze te koop zijn en waar de prijs/kwaliteit goed ligt? Het mag best een 2ehandsje zijn mits in goede staat.