Hieronder de 1e 2 foto's die ik gisteren avond heb gemaakt in de sepia stand met mijn net nieuwe olympus c750UZ. Wat vinden jullie van deze foto's en de qualiteit ? Ook heb ik nog 2 vraagje over de camera zelf namelijk 1) als ik de 2in1 stand pak maakt hij 2 foto's naast elkaar hoe zorg ik ervoor dat deze in elkaar komen zoals de bedoeling is ? En 2) Ik merk dat het zoomen erg moeilijk is is dit bij elke camera zo zo ja hoe kan ik zorgen dat het uit de losse hand toch goede foto's kunnen worden ? Kortere sluitertijd mischien zo ja hoeveel ? Alvast super bedankt !

euhm, handleiding lezen doet wonderen! 
foto's aan elkaar plakken zou je evt ook in photoshop kunnen doen, en foto's uit de losse hand schieten alleen overdag, of met genoeg licht doen. donkere foto's kan je het beste op statief doen.
en zoomen? tja ik zou het niet weten hoe het op jouw cam is, aan die van mij draai ik gewoon aan de lens
foto's aan elkaar plakken zou je evt ook in photoshop kunnen doen, en foto's uit de losse hand schieten alleen overdag, of met genoeg licht doen. donkere foto's kan je het beste op statief doen.
en zoomen? tja ik zou het niet weten hoe het op jouw cam is, aan die van mij draai ik gewoon aan de lens
[ Voor 23% gewijzigd door Insano op 14-02-2004 13:00 ]
Die eerste is echt mooi
Vraagje: Is dit toevallig in Leidschendam geschoten. De 1e foto in het park bij de AH, en de tweedein de nieuwbouwwijk ind e straat waarvan mij de naam is ontschoten
Vraagje: Is dit toevallig in Leidschendam geschoten. De 1e foto in het park bij de AH, en de tweedein de nieuwbouwwijk ind e straat waarvan mij de naam is ontschoten
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Nope dit is in Breda. Maare ik weet wel hoe ik moet zoemen dit lukt ook allemaal maar ik merk dat de foto's als ik ze uit de losse hand doe met de 10x zoem vaak erg onscherp zijn/bewogen. Nu dacht ik zelf dat een kortere sluitertijd mischien wonderen zou doen. Zo ja welke sluitertijd raden jullie me aan ? En ik heb het boekje ook gelezen over die 2in1 foto maar wordt er niet echt wijzer van maar laat dit maar even ter zijde ik zoek dat zelf nog wel eens goed na mischien is de engelse handleiding er uitgebrijder in !
Zou je is een foto willen maken, van iets
zonder ingezoomd,
en maximaal opisch ingezoomd, zonder digitale zoom
Bvd
zonder ingezoomd,
en maximaal opisch ingezoomd, zonder digitale zoom
Bvd
Cons:::BB4E
Verwijderd
Is het niet zo dat die 2 in 1 altijd 2 foto's naast elkaar is (2 halve foto's eigenlijk) ? Mijn ex-Olympus C300Z deed dat ook, en dat stond ook zo vermeld in de handleiding.clonedonkey schreef op 14 februari 2004 @ 13:32:
En ik heb het boekje ook gelezen over die 2in1 foto maar wordt er niet echt wijzer van maar laat dit maar even ter zijde ik zoek dat zelf nog wel eens goed na mischien is de engelse handleiding er uitgebrijder in !
Pagina: 1