Ik heb bij Eynstein een tray XP2500 Barton besteld. Deze zat in zo'n ouderwets kartonnen doosje met schuim dichtgemaakt met Eynstein plakker. Terwijl een vriend een dezelfde tray XP2500 in blister verpakking kreeg, ook van Eynstein.
is dit normaal zo'n verpakking ? Ik dacht dat tray CPU's tegenwoordig alleen in blister verpakking worden verkocht.
Ik vraag me dit af omdat ik wil weten of ik een retournering van iemand anders heb gekregen die er niet tevreden mee was.
Want dat ben ik namelijk ook niet. Niet overklokt wordt dat ding idle over de 50 graden heet (+/- een paar graden meet onzekerheid). En dat in een kast met goede airflow, een Thermalright ALX-800 blok en Artic Ceramique prut. Koelblok wordt direkt hardstikke heet dus dat zit wel goed.
Als ik een potje game gaat die op 60 graden en dat vindt ik veel teveel.
Ik heb gemeten in BIOS, Asus probe en MBM en die lijken eens te zijn.
is dit normaal zo'n verpakking ? Ik dacht dat tray CPU's tegenwoordig alleen in blister verpakking worden verkocht.
Ik vraag me dit af omdat ik wil weten of ik een retournering van iemand anders heb gekregen die er niet tevreden mee was.
Want dat ben ik namelijk ook niet. Niet overklokt wordt dat ding idle over de 50 graden heet (+/- een paar graden meet onzekerheid). En dat in een kast met goede airflow, een Thermalright ALX-800 blok en Artic Ceramique prut. Koelblok wordt direkt hardstikke heet dus dat zit wel goed.
Als ik een potje game gaat die op 60 graden en dat vindt ik veel teveel.
Ik heb gemeten in BIOS, Asus probe en MBM en die lijken eens te zijn.