probleem met apperture size

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• jvanbrenk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 18:12
Ik heb een nieuwe processor + mobo geinstalleerd. (k8v deluxe +athlon 3000xp 64bit) Nu draait mijn videokaart te langzaam (geforce4 ti 4800).
Als ik bij 3d mark kijk staat mijn apperture size op 0b. Ik ben in het bios al aan het spelen geweest, maar dat maakt geen verschil. Heeft iemand suggesties?????
Bvd, John.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Eerste suggestie is om nog eens even de registratievoorwaarden door te nemen, want blijkbaar heb je sommige dingen over het hoofd gezien. Zoals het feit dat je voordat je een topic post dient na te gaan in welk subforum je vraag thuishoort en vervolgens om daar de policy door te nemen.

Jouw vraag hoort duidelijk thuis in Videoplanken en Beeldkanonnen, niet hier. Bovendien zul je daar lezen dat 1) topics die alleen maar gaan over benchmarkscores niet gewenst zijn en 2) als je dan een topic over echte problemen wilt openen, hebben we een stuk meer informatie nodig.

Maar goed, even kort als antwoord op je vraag: als je in een spel geen problemen hebt, negeer die benchmarkscore. Hoogstwaarschijnlijk zit je scores tussen twee verschillende versies 3Dmark te vergelijken :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.