ik ben in het bezit van 1 western digital WD1200JB 120gb HHD en heb 3 ibm 80 gb HHD,s in slee uitvoering en soms loopt die wd HHD vast. er worden dan geen HHDs herkent in het bios dan kabel los van wd HHD en alles weer okee volgens mij een temp. probleem ? of heeft iemand een een andere sugestie of waar vind ik een goede koeler
Check de jumperings van je "HHD's".
Wat heb je voor de rest al eens geprobeerd? Geeft hij het probleem ook als je cold boot?
Andere "sugestie": lees de FAQ.
Wat heb je voor de rest al eens geprobeerd? Geeft hij het probleem ook als je cold boot?
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/55of heeft iemand een een andere sugestie of waar vind ik een goede koeler
Andere "sugestie": lees de FAQ.
toen ik hem kocht deed hij het een paar weken prima tot dat ik thuis kwam en de pc vast stond en niet meer wilde rebooten in het bios zag ik dat alle 2 de HHD,s niet meer voorkwamen toen die 120gb losgekoppeld en alles werkte weer en dag later weer aangekoppeld werkte toen 2 dagen en weer het zelfde toen heb ik mijn bios op de laatste stand gebracht [ asus pt4e rev 1007] en toen 4maanden geen last gehad dus dat was het .[dacht ik ] deze week een nieuwe videokaart er in gezet en met open kast laten draaen na 2uur systeem weer vast en geen HHD in het bios te zien stekker van wd er weer af en weer okee en hij ligt er nog steeds af wan ik wil eerst een oplossing vinden
Wat voor voeding heb je, wat zijn je voltages, en wat zijn de temperaturen van je harddisks?
Heb je al een checktool van Western-Digital over je schijf gehaald om te checken of hij goed is?
Heb je al een checktool van Western-Digital over je schijf gehaald om te checken of hij goed is?
[ Voor 36% gewijzigd door White Feather op 14-02-2004 10:44 ]
ik heb een 300w voeding en gebruik +/- 150 w heb ik gemeten en temp. kan je volgens mij bij wd schijven niet uitlezen bij die ibm,s wel en die zijn +/- 36 graden
andere voltages heb ik niet gemeten
andere voltages heb ik niet gemeten