Toon posts:

Speedtouch 570 vergeet NAT instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb een probleem met mijn alcatel speedtouch 570 router. Als ik mijn poorten forward (voor bijv. emule of BT) dan vergeet hij ze at random. Soms als ik opnieuw opstart en soms gewoon onder het surfen. Het is dus een modem/router/wifi gebeuren ineen en hij is dus niet getweakt. Ik heb in de search mensen gezien die dit probleem ook hebben met de alcatels alleen was dit echter de getweakte versie en ook deze problemen bleven onopgelost. Volgens mij is er ook geen firmware update voor de 570. Heeft iemand een idee om dit op te lossen? of moet ik aanspraak doen op mijn garantie...(als ik de bon nog kan vinden).
Oww, misschien nog nuttige info: ik zit op demon adsl en ik heb mijn modum dus moeten instellen voor demon via een alcatel progje. Het is dus geen door demon ondersteunde modem :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 09:47 ]

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Als je ze ingevoerd hebt, klik je dan in het menu ook op Apply en dan Save All om de wijzigingen permanent te maken?

Verwijderd

Topicstarter
misbehavingman schreef op 14 februari 2004 @ 09:46:
Als je ze ingevoerd hebt, klik je dan in het menu ook op Apply en dan Save All om de wijzigingen permanent te maken?
jah, doe ik altijd...

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 13:33
ik heb het ook.... maar het gebeurd bij mij alleen als de stroom er ff af ging.... :)

• jazz
  • Laatst online: 12-08 08:24
Als geprobeerd het laatste instellingenprogramma te downloaden voor je Speedtouch? (linkje)

Verwijderd

Topicstarter
jazz schreef op 14 februari 2004 @ 09:54:
Als geprobeerd het laatste instellingenprogramma te downloaden voor je Speedtouch? (linkje)
yep, versie 9, daar heb ik het mee ingesteld. En bij mij doet ie het dus ook als hij gewoon op stroom staat.

• jazz
  • Laatst online: 12-08 08:24
Waarschijnlijk is dan je firmware rot, ik zou zeggen bel ff je ISP of je andere leverancier op, krijg je een nieuwe :)
Pagina: 1