Toon posts:

IE start niet op..!!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met IE (onder XP).
Als ik IE wil opstarten krijg ik bijna meteen een melding: In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Ik heb al van alles geprobeerd en al op veel plekken naar een oplossing gezocht....niets...! Al paar keer opnieuw IE geinstalleerd, XP keertje opnieuw erop gezet, spyware gecheckt (ad-Aware en Spybot), op virussen gecheckt......
Heb al andere browser geinstalleerd, maar sommige sites verplichten je om IE te draaien (internetbankieren bijvoorbeeld...)

Is er iemand hier die iets met zo'n foutenrapport kan wat wordt aangemaakt, misschien kan zien waar of wat er mis gaat....

Anders MOET ik denk ik een format c: doen, waar ik helemaal geen zin in heb....!!!

Laat maar even weten....

Alvast bedankt John

Verwijderd

Topicstarter
zie trouwens dattie in het verkeerde topic staat......
kan iemand dat even rechtzetten.

sorry..

Verwijderd

Ben je hier trouwens nog steeds mee bezig ???????
Je hebt toch nog een topic hierover: [rml][ IE] Steeds 'fout opgetreden en moet worden afgesloten' *[/rml]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wilde je een aantal tips geven, maar ik zie dat die in je andere draadje ([rml][ IE] Steeds 'fout opgetreden en moet worden afgesloten' *[/rml]) al gegeven zijn. Kijk daar nog even want daar staat hopelijk genoeg info.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

KneTTerTeTser, het is niet nodig of handig om meer dan een topic te openen voor hetzelfde probleem. Ik sluit dit topic dan ook, ga veder in [rml][ IE] Steeds 'fout opgetreden en moet worden afgesloten' *[/rml]
Ik zal ovr een minuutje de relevante reacties die hier staan verplaatsen naar dat topic, zodat het mooi centraal blijft. Wees dus niet verbaast als het hier opeens wat leeg is en je andee topic heel vol :P

Overigens lijkt het me heel verstandig als je relevante sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) en de FAQ Forumgedrag doorleest en een paar dozijn andere topics volgt om een beetje te zien hoe het er hier aan toe gaat.
En laat je naam maar achterwege bij elke reactie: dat doe je in een normaal gesprek ook niet na elke zin :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.