Toon posts:

Norton Internet Security 2003 error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn PC opzet,..... zo'n 2 minuutjes na opstart komt ie met een warning-schermpje op de proppen die mij doorverwijst naar volgende LINK :!

Als ik Live Update run blijkt alles up-to-date te zijn.

Moet ik Internet Security weeral eeens un-installen of hoe zit dat hier nu :(
Ik heb hier de laatste tijd nog niet anders gedaan dan install/uninstall, temp-files deleten, reg.keys deleten, ..... pfffffff ,... begin er stilletjes aan genoeg van te krijgen :r

Eerder heb ik nogal wat problemen gehad met de "redirector" update bij Live-update, vandaar al die installs/un-installs,... maar dat is ondertussen wel reeds in orde gekomen.

En kan er mij iemand vertellen waarom McAfee AV en de free online virus-scanner van BitDefender bepaalde files op mijn PC als een virus aanzien en Norton AV niet als die een full-scan gedaan heeft van mijn PC met een volledig up-to-date Antivirusscanner :?:

Het gaat hem vooral om zogezegde, misschien zijn het er wel, ... wormen in mIRC die vermomd zitten als een .dll file.
Ook zag die online BitDefender scanner virussen die in de Quarantine-map van Norton AV zouden zitten.
Als ik dan zelf eens in die bewuste map ging kijken,... dan zit er daar gewoon nikske :?

Hoe komt dit :? Kan er mij iemand helpen :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 05:51 ]