Toon posts:

[Dragon Lair] level starten gaat traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist Dragon's Lair geinstalleerd. Alles start fatsoenlijk op maar bij het starten van het level gaat alles onzettend traag. Bij de startup kan je de stellingen veranderen zoals resolutie. In deze dialoog geeft ie ook aan dat OpenGL actief is. Ik heb zelf een 9700pro met een P4 3.06.
Zijn er meer mensen met een soortgelijk probleem en hoe hebben jullie het opgelost?

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:41
je zou voortaan kunnen vermelden wat voor een drivers dat je er bij gebruikt, en welke OS je draait, verdere specs van de pc zijn ook wel welkom

daarnaast kun je nog een rijtje maken van wat je al geprobeerd hebt....

suc6 ermee

Twitch: Phyloni1

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge tjonge, wat een wijsheid.

- Lijkt me logisch dat er XP op staat. Wat mot je anders tegenwoordig !!!
- Of er nou 256, 512 of 1024 intern in zit maakt voor het spel echt niet uit.
- Mobo: P4G8X (Intel Granite Bay chipset)
- Videodriver: Catalyst 4.1 geprobeerd. Ook de 4.2 Omega driver geprobeerd.

Is het zo genoeg??

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 20:58:
Tjonge tjonge, wat een wijsheid.

[...]
najah, sorry hoor, ik probeer je alleen maar te helpen hoor, wat ik nu gevraagd heb, dat zullen medegotters(raar woord) ook wel gedaan hebben als ik niet gereageerd had....

ennuh over XP wat erop staat, zo logisch is dat niet, sterker nog: ik heb ook pas sinds 1 jaar xp, terwijl het al veeeeeeeeel langer op de markt is! omdat sommige oudere spellen brak deden onder xp, en niet onder 98 :)

heb je al geprobeerd in d3d mode te draaien, of software mode?(als dat mogelijk is)
of misschien op een andere computer installeren die geen windows xp erop heeft staan?

maar wat suggesties....

Twitch: Phyloni1

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Maar even een titeledit gedaan die iets beter je probleem omschrijft ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
jarnotjuh schreef op 15 februari 2004 @ 22:10:
heb je al geprobeerd in d3d mode te draaien, of software mode?(als dat mogelijk is)
Wat bedoel je met d3d mode ?? 8)7 Bedoel je DirectX mode. Da's nou net het probleem. Dragon Lair kan blijkbaar alleen OpenGL aan.

Bedankt voor alle input. _/-\o_
Pagina: 1