Banner die geluid maakt en geluid blijft maken

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 12:40
Ik wilde even melden dat ik die banner waarin tekst verschijnt van "Ik zie dat je een echte windows-gebruiker bent..." enzovoorts ongelooflijk irritant is door de hoeveelheid geluid die dat ding maakt, en het stopt niet ook!

Als dat geluid na 1 keer zou stoppen oke, of als het geluid wat subtieler zou zijn, maar dat ding maakt nu zo verrekte veel geluid, dat is niet normaal meer.

Zou hier iets aan gedaan kunnen worden misschien?

Ik heb het dus over deze:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.kanter/banner.JPG

En waarom plaats ik dit topic in hemelsnaam in "lieve adjes" 8)7

Maar ik zeg niet dat ik de banner op zich erg vind, maar of er iets gedaan kan worden aan de hoeveelheid geluid dat dat ding produceert

[ Voor 18% gewijzigd door Morax op 14-02-2004 00:15 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-03 10:29

André

Analytics dude

Moet je maar eens zoeken op topics over banners en reclame hier in LA, dan heb je genoeg leesvoer om te weten dat het nu eenmaal bij GoT hoort omdat daar de verdiensten in zitten.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
André schreef op 14 februari 2004 @ 00:13:
Moet je maar eens zoeken op topics over banners en reclame hier in LA, dan heb je genoeg leesvoer om te weten dat het nu eenmaal bij GoT hoort omdat daar de verdiensten in zitten.
Banners horen natuurlijk bij de verdiensten, maar reclame heeft ook zo z'n grenzen. Een banner moet iets visueels blijven vind ik, het moet dus geen geluid maken.

Maar een paar keer refreshen zou ervoor moeten zorgen dat je er (in iedergeval even) vanaf bent en anders moet je even uit het forumdeel blijven waar je deze banner tegenkomt, want het ene forumdeel heeft andere banners dan het andere forumdeel :)

The devil is in the details.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

waar kom jij die banner tegen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

André schreef op 14 februari 2004 @ 00:13:
Natuurlijk zijn banners essentieel voor het voortbestaan van GoT, maar dat hoeft ook niet zo sterk te worden dat onze bezoekers dan ook maar alles te slikken hebben.

Er is altijd een beleid geweest tegen 'irriterende' banners, en geluid valt daar ook onder.
Wat dat betreft vind ik het helemaal niet gek dat iemand het meldt als dit wat hem betreft over een grens gaat.
Gelijk verbieden kan niet, of zelfs op korte termijn een lopende banner eruit halen (ook het MT zit vast aan afspraken hierover met webAds) maar eventuele ergernis kan wel doorgegeven worden en op zo'n manier kan zoiets in de toekomst hopelijk vermeden worden of daar strictere afspraken over gemaakt worden.

Het is zeker zo dat er ook ruimte bestaat aan gebruikers om dit aan te geven, en dat hier ook rekening mee gehouden wordt.

Ik heb hem zelf nog niet gezien, misschien kan dat liggen aan een browsercheck? (ik heb zelf geen windows ofwel explorer)?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

JvS schreef op 14 februari 2004 @ 00:19:
waar kom jij die banner tegen?
FP :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan gaat-ie naar het forum dat daarover gaat :)

>> Frontpage Algemeen dus

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Inderdaad. Ik kan begrijpen dat reclame op de FP een leuk centje kan opleveren. Echter vind ik de banner die in de startpost bedoeld wordt ook wel erg veel geluid maken voor een banner die ik geeneens weg kan klikken (naast F5 dan). Tevens vind ik het een slechte banner omdat er totaal niet wordt duidelijk gemaakt waar de banner voor staat. Pas na de klik wordt het iets duidelijker.

Samengevat: Deze banner maakt teveel onnodig lawaai :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik heb geleerd dat ervaren internetters opvallende advertenties juist mijden.

die gaan een site langs en terwijl ze de content overkijken mijden ze automatisch de advertenties. Na een tijd op internet leer je namelijk meteen te herkennen wat bij de site hoort en wat advertenties zijn.

tweakers heeft voordeel dat er per view betaald wordt. Als de adverteerders denken dat een zeer opvallende banner wel effect heeft dan zullen ze per 1000 views gewoon veel betalen, en tweakers is blij met dat geld.. maar de bezoekers worden ontevreden

ach ik ga ook niet verder praten erover want heb 1 duidelijk ding op te merken

Hoeveel grote sites zijn er allemaal wel niet kapot gegaan door de overmaat aan advertenties?

owja over banners met geluid: elk bedrijf dat door mijn muziek komt schreeuwen zal ik nooit bezoeken of iets van kopen

[ Voor 8% gewijzigd door Hertog_Martin op 14-02-2004 00:54 ]

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 17:32

klaaz

it's me!

Ik zal ook niet gauw op een banner reageren, maar in het woud van 20 openstaande programma's koste het me 5 minuten om deze te vinden. Het geluid is dermate irritant, dat het me zelfs even grote zorgen baarde. ;)

Daar komt nog bij dat mijn geluid vrij hard stond en ik ongevraagd, zonder pagina refresh getrakteerd werd op dit irritante geluid. Als dit 's nachts gebeurd terwijl je ligt te slapen kan dat behoorlijke schrik veroorzaken. :)

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik heb me ook een keer rotgeschokken

Had stereo hard aangehad, en zet meestal altijd meteen uit of op mute.. maar dat keer stond ie dus nog aan

was dus hele tijd stil en toen ineens op een geluidsniveau dat de buren wakker kan maken krijg je ineens een advertentie door je kamer geschreeuwd

had meteen een hekel aan het betreffende bedrijf (ondertussen naam allang kwijt)

ik merk ook dat als ik muziek luister ik maar weinig doe op internet.. meestal internet ik dan helemaal niet uit angst voor advertenties met geluid

nee echt top manier van adverteren hoor 'ahum'

irritante reclame is NOOIT effectief..
Met tv kijken zappen mensen ook altijd weg wanneer er reclame komt. en hoe harder het geluid van de reclame hoe eerder ze wegzappen.

Alles wat storend is willen mensen weg hebben.

Ik raad jullie google adsense aan zodra die nederlandse pagina's ondersteunen

Verwijderd

Aha ik ben dus niet de enigste die er last van heeft, dat ding op de voorpagina is idd behoorlijk irritant :(

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42
Een banner: ok, een banner die de over de tekst (wat al onwijs irritant is) komt: ok, maar een banner die geluid maakt vind ik persoonlijk echt niet kunnen!
Echt te irritant en het staat tweakers.net helemaal niet om op zo'n manier reclame te maken.

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 15:40
ik schrik me kapot dat dat ding om half 4 's nachts zo'n geluid begint te maken.
Ik hoef niet te weten wat de mening van T.net hierover is maar als zoiets blijft aanhouden overweeg ik toch echt wel een blocker.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:26

SiGNe

Ook hoi!

Behoorlijk irritante banner ja.
Ik heb al een hekel aan banners met geluid, maar dit geluidje is zwáár irritant.
Nog mazzel dat je 'm ook kan uitzetten dmv. linkermuisknop en dan "Play" uitvinken.

Een tijd terug was eer ook zo'n soort banner en uit de reacties van de mod's van toen heb ik begrepen dat het de policy is om geen banners met geluid toe te laten.
Af en toe gebeurt het alleen weleens dat er wel een banner met geluid tussen zit en daar is dan vrij weinig aan te doen helaas.
Ik weet alleen niet hoe het met de policy van nu zit.

Niet?
[Specs]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Voor we massaal gaan protesteren tegen die banner, zullen we eerst even afwachten om te zien of het niet gewoon een foutje is van WebAds? :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wouter Tinus schreef op 14 februari 2004 @ 07:34:
Voor we massaal gaan protesteren tegen die banner, zullen we eerst even afwachten om te zien of het niet gewoon een foutje is van WebAds? :).
Die maken wel vaker fouten (zie search). Ik vind het een stel amateurs. Wacht nog steeds op antwoord op mijn mail van 6 februari naar de channel manager...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Harm
  • Niet online
*MT* aan topictitel toegevoegd.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-03 09:37

Daniel

Kapitein NCC-1701
Of het een fout is....geen idee. Ik wist dat deze campagne eraan kwam (hoewel dat alleen maar komt omdat de opdrachtgever per ongeluk mij belde ipv Webads) maar niet dat er geluid in zou zitten. Ik zou het ook bijzonder wazig vinden als Webads een campagne met geluid had verkocht, want op onze ratecard staat gewoon dat dat niet eens mogelijk is,

Het kan trouwens aan mij liggen, maar ik ben deze banner al meerdere malen tegengekomen, op verschillende systemen...maar hij maakt gewoon geen geluid bij mij. Alleen als ik klik kom ik op een site met geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Daniel op 15-02-2004 09:22 ]

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:37

Glabbeek

Dat dus.

Hertog_Martin schreef op 14 februari 2004 @ 02:47:
...
had meteen een hekel aan het betreffende bedrijf (ondertussen naam allang kwijt)
...
Ik denk dat de meeste mensen dat allang hadden, want volgens mij ging het om de belastingdienst (onderdeel Centrum voor ICT) :P

En zo is het maar net.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Dat ze zo irritante banner brengen met zo'n wijsneuzerige boodschap, ala, iedereen moet zijn boterham verdienen...

Volgens hun weten ze toch al heel veel van me... echter net niet het volgende...
Helaas, u beschikt niet over de benodigde flash plugin of heeft niet de laatste versie.

U kunt naar www.macromedia.com gaan om de nieuwste plugin gratis te downloaden.

U kunt ook hier klikken om naar de website gaan met uw huidige flash player.
Dat advertentiebeleid zou ook een stukje advies van Webads naar de klant toe moeten omvatten waarin staat dat wijsneus spelen bij veel mensen op deze site verkeerd valt.

waar 1 klaagt houden er 10 hun bek maar net dicht, lezen er 100 het bericht en gaan denken.....

PS toch knap (dom) om je site in flash 6 te maken en je banner in 5.0
maarja, als centrumvoorict wil je natuurlijk alleen maar laten zien dat je er verstand van hebt, je hoeft het niet daadwerkelijk te hebben O-)

PMS (post merge scriptum) Bij mij geen geluid, zal wel aan Mozilla liggen, lekker rustig.

[ Voor 20% gewijzigd door yared op 15-02-2004 20:20 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Harm
  • Niet online
@yared: je reply is gemerged met dit topic dat toch al over deze banner ging :) .
Pagina: 1