It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
meschien zit er stof tussen je kogel lagers
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Misschien draait de ene op een lager toerental dan de ander. Betere kwaliteit. Betere luchtdoorstroom.
Ik vind voeding fans over het algemeen toch al wat luidruchtiger. Komt omdat er meestal veel componenten in de airflow zitten. En er zit meestal zo'n roostertje voor.
Zorgt ook weer voor meer herrie
Ik vind voeding fans over het algemeen toch al wat luidruchtiger. Komt omdat er meestal veel componenten in de airflow zitten. En er zit meestal zo'n roostertje voor.
Zorgt ook weer voor meer herrie
Ik heb een Aopen-kast ... volgens mij met INWINN voeding... echt die fans zijn fluisterstil...
Ik weet nu alwel hoe het komt dat ik de fan van mijn voeding wel hoor, en die andere niet, ik had nm de andere op 5 V draaien, ipv op 12 V. Nu wel en maken ze een takke herrie, maar mijn kast is voorloping maar 24 graden.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Heb ook een aopen voeding, die fan is wel stil maar volgens mij niet zo sterk...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Mijn AOpen voedingsfan maakt best veel lawaai eiegnlijk...
komt waarschijnlijk omdat die dingen harder draaien als de temperatuur hoger is, en tis niet echt frisjes in mijn kast
(binnenkort wel
)
komt waarschijnlijk omdat die dingen harder draaien als de temperatuur hoger is, en tis niet echt frisjes in mijn kast
ik heb 3 verschillende fans erin gehad, een Sunon , een Canon en de orgi, nu zit de Cabon erin, uit een XT-je. Die is het stilst.
Maar, als ik nu een waterkoeling heb kan die stomme fan ook uit mijn voeding of wordt die ook een beetje hot?
Maar, als ik nu een waterkoeling heb kan die stomme fan ook uit mijn voeding of wordt die ook een beetje hot?
Bij mij maakt die AOpen HQ08 altijd een rotherrie. En hij veranderd geen dB en geen rpm bij temperatuurverschillen hoor. Ja nu wel, ik heb het er zelf ingebouwd. Maar het blijft herrie. Die fans zijn echt waardeloos. Ik ben ook bij naderen wezen luisteren. Het is overal hetzelfde. AOpen hoeft voor mij nooit meer.Op donderdag 14 december 2000 21:30 schreef -BrZ- het volgende:
Mijn AOpen voedingsfan maakt best veel lawaai eiegnlijk...
komt waarschijnlijk omdat die dingen harder draaien als de temperatuur hoger is, en tis niet echt frisjes in mijn kast(binnenkort wel
)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
volgens mij hebben zowel aopen als inwin kasten dezelfde "Yate Loon" koeler erinzitten, en ja, die dingen maken IMO best herrie
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik heb hier een Inwin A500, en de voeding is echt muisstil en houdt de boel mooi koel!
Pagina: 1