* kleine titelchange op verzoek
toevallig vage codecs geinstalleerd? (ie nimo's codepack ofzo?)
die willen nog wel eens voor problemen zorgen bij spellen
daar had ik bij sommige filmpjes ook last van. heb je je instellingen wel laag genoeg staan zodat het soepel loopt? verder heb ik het ookwel gemerkt bij een aantal stukjes. misschien is het wel een foutje in het spel.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Nope, geen codecpacks. Na een schone install van Windows heb ik alleen nog maar FFDShow en AC3Filter erop gezet, niets meer.RocketKoen schreef op 14 februari 2004 @ 00:04:
toevallig vage codecs geinstalleerd? (ie nimo's codepack ofzo?)
Instellingen laag genoeg? Kom op zeg, ik heb een Athlon XP op 3200+ niveau, 1 gig DDR-RAM @ 200mhz (400mhz effectief èn dual-channel) en een ATI Radeon 9700 Pro!daves2hd schreef op 14 februari 2004 @ 01:01:
daar had ik bij sommige filmpjes ook last van. heb je je instellingen wel laag genoeg staan zodat het soepel loopt? verder heb ik het ookwel gemerkt bij een aantal stukjes. misschien is het wel een foutje in het spel.
Foutje in het spel? Dan moeten er echt veel meer mensen last van hebben, op het Ubisoft-forum voor het spel zag ik echter niets staan...
[ Voor 48% gewijzigd door Wildfire op 14-02-2004 01:13 ]
Nog even goed rondgekeken bij Ubisoft -- ik bleek een PC-specifiek BG&E forum over het hoofd te hebben gezien. En daar las ik wèl over audiosync problemen. Met als regelmatig genoemde tip: "zet vsync aan".
Zojuist gedaan en voila! Het geluid loopt nu uiteindelijk wèl synchroon!
Zojuist gedaan en voila! Het geluid loopt nu uiteindelijk wèl synchroon!
Pagina: 1