505 :):)
Nee, ff serieus. Die dingen zitten al zo hoog in de yields dat je daar niet ver mee komt. Als je mazzel hebt krijg je hem op 550, maar dan moet je echt veel mazzel hebben.
Nee, ff serieus. Die dingen zitten al zo hoog in de yields dat je daar niet ver mee komt. Als je mazzel hebt krijg je hem op 550, maar dan moet je echt veel mazzel hebben.
Heb mijn 400 @ 500
gewoon steeds mhz stapje hoger
als ie niet wil, verhoog voltage met 0,1 of iets meer (niet te hoog, dan fikt ie door!)
Sja, moet je dus even zelf testen
Goede koeling is natuurlijk van toepassing
gewoon steeds mhz stapje hoger
als ie niet wil, verhoog voltage met 0,1 of iets meer (niet te hoog, dan fikt ie door!)
Sja, moet je dus even zelf testen
Goede koeling is natuurlijk van toepassing
Iedereen zegt wel dat dit niet kan, maar een vriend van me heeft toch echt zijn 450 @ 550 met een golden nep orb, verder geen koelers in zijn kast. Heheugen heeft ie gewoon op 100mhz, omdat je de multiplier op 5,5 ipv 4,5 kan zetten. Het voltagen heeft ie ipv 2,4 op 2,6.
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Verwijderd
Ik heb nu ook een k6-2 500 maar HOE gaat dat overclocken nou eigenlijk ?
'k weet er echt niks van
'k weet er echt niks van
damn you! dat is de allereerste frontpage topic van T.net ! ga dat maar es lezen!Op woensdag 13 december 2000 21:15 schreef Country_Boy het volgende:
Ik heb nu ook een k6-2 500 maar HOE gaat dat overclocken nou eigenlijk ?
'k weet er echt niks van
Of probeer eens een search op een k6-2 daar zijn echt genoeg topics over te vinden
Je moet een K6-2 500 niet overclocken...
Is de moeite gewoon niet waard. Of je moet een K6-2+ hebben???
Is de moeite gewoon niet waard. Of je moet een K6-2+ hebben???
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
http://www.zeg-shop.de
Wel wat duur: 169 DM... Nou ja, altijd goedkoper dan wat ik destijds voor mijn K6/3-400 @ 450 gaf: fl 275...
Wel wat duur: 169 DM... Nou ja, altijd goedkoper dan wat ik destijds voor mijn K6/3-400 @ 450 gaf: fl 275...
Pagina: 1