Hoi!
Ik heb een Club-3d Geforce 4 ti4200 128mb videokaart. Ik heb hem bij mijn pc gekregen dus niet los gekocht. Hij is ook niet overgeklokt. Wel heb ik per ongeluk een keer de veiligheid ding van me vga kapot gerukt
Ik zat vanavond de demo van UT2004 te spelen, toen opeens op me beeld stond:
No signal input or cable disconnected. Ik had nog wel geluid enz maar geen beeld meer.
Toen heb ik gekeken of de voeding er goed in zat: ja(lampje op beeldscherm brandde ook nog)
Lag het aan de monitor: Nee(met andere monitor gedaan, geen beeld).
Lag het aan de D-Sub uitgang: Nee(met een "hubje" heb ik het op de lcd poort gedaan, of hoe die dan ook heet)
dan ligt het dus waarschijnlijk aan me videokaart!
Ik snapte er niks van. Hij was niet doorgebrand(geen rook) en de ventilator deed het nog wel.
Nu heb ik een oude grafische kaart erin, daar doet ie het wel mee. Dus het ligt aan me grafische kaart.
Maar moet ik nu dus een nieuwe grafische kaart kopen? of WAT MOET IK DOEN!?!
Mijn verdere systeem:
AMD XP 2000+
512 DDR-RAM
Maxtor 80gb hd
350watt voeding
blablablabla
Ik heb een Club-3d Geforce 4 ti4200 128mb videokaart. Ik heb hem bij mijn pc gekregen dus niet los gekocht. Hij is ook niet overgeklokt. Wel heb ik per ongeluk een keer de veiligheid ding van me vga kapot gerukt
Ik zat vanavond de demo van UT2004 te spelen, toen opeens op me beeld stond:
No signal input or cable disconnected. Ik had nog wel geluid enz maar geen beeld meer.
Toen heb ik gekeken of de voeding er goed in zat: ja(lampje op beeldscherm brandde ook nog)
Lag het aan de monitor: Nee(met andere monitor gedaan, geen beeld).
Lag het aan de D-Sub uitgang: Nee(met een "hubje" heb ik het op de lcd poort gedaan, of hoe die dan ook heet)
dan ligt het dus waarschijnlijk aan me videokaart!
Ik snapte er niks van. Hij was niet doorgebrand(geen rook) en de ventilator deed het nog wel.
Nu heb ik een oude grafische kaart erin, daar doet ie het wel mee. Dus het ligt aan me grafische kaart.
Maar moet ik nu dus een nieuwe grafische kaart kopen? of WAT MOET IK DOEN!?!
Mijn verdere systeem:
AMD XP 2000+
512 DDR-RAM
Maxtor 80gb hd
350watt voeding
blablablabla
dat dingetje op het eind van je slot denk ik? Of zoiets dergelijks, iig iets dat de kaart in zijn slot houdt.