Toon posts:

9560 video suite, ook voor tv??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn videokaart (V9560) zit een video in, maar betekend dat ik dan ook tv op mijn pc kan kijken? Aangezien de tv-kabel niet in de video in-line past ben ik nu bezig mijn videorecorder als een soort tussenstation te gebruiken en tussen de pc en de videorecorden met een S-video lijn te verbinden. Heeft dit zin of ben ik mijn tijd simpelweg aan het verdoen???

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, dat kan uiteraard gewoon.

En tweaken/klussen/met kabeltjes spelen is nooit tijd verdoen. :P

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Voutloos schreef op 13 februari 2004 @ 22:56:
Ja, dat kan uiteraard gewoon.

En tweaken/klussen/met kabeltjes spelen is nooit tijd verdoen. :P
Aha, dat is goed nieuws! Dan ga ik weer verder klussen, en eens uitzoeken waarom hij geen frequenties kan vinden...

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-08 16:44

Croga

The Unreasonable Man

De S-Video in van je videokaart kent maar "1 kanaal". Als je de videorecorder aan die ingang hangt, dient je videorecorder als tuner. Je kunt dus alleen het signaal van de videorecorder op je PC tonen, er zijn dan geen frequenties om rekening mee te houden....

Vervolgens kies je op de videorecorder de zender die je wilt kijken en voila........

Verwijderd

Topicstarter
Croga schreef op 13 februari 2004 @ 23:04:
De S-Video in van je videokaart kent maar "1 kanaal". Als je de videorecorder aan die ingang hangt, dient je videorecorder als tuner. Je kunt dus alleen het signaal van de videorecorder op je PC tonen, er zijn dan geen frequenties om rekening mee te houden....

Vervolgens kies je op de videorecorder de zender die je wilt kijken en voila........
Tja, klinkt logisch inderdaad. Geeft weer hoop, thx

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog een goed progamma waar ik tv op mijn pc mee kan kijken, ik heb hier een asus cd'tje maar dat werkt niet helemaal zoals ik wil.
Pagina: 1