Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Jawel hoor.Zwerver schreef op 23 februari 2004 @ 11:55:
Komt ook 3 april maar staat nog niet in het lijstje?
*Frieslander is*
Hoi
Niet zeuren, gewoon komenNoBody schreef op 23 februari 2004 @ 12:44:
oeh dat klinkt gezellig... alleen waarom nou weer zo ver weg
*Frieslander is*
/me is ook Fries
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Waar haal je 11 maart vandaan ?sebas schreef op 23 februari 2004 @ 14:09:
Ah, een nieuwe datum. Da's een goede, op 11 maart had ik niet gekund, 3 April zal misschien wel lukken.
In de poll stonden 27 Maart en 3 April.
Ik dapper een laptop kopen voor Meetings, is ineens een digicam zinvoller...Wilke schreef op 23 februari 2004 @ 11:54:
[...]
Het schijnt dat bier goed plakt tussen de toetsen
Anyway, je kunt het doen, maar echt zinvol is het denk ik niet. Een digicam is daarentegen wel degelijk zinvol
Hoe diep denk je dat mn portomonnee is
Ik weet niet hoe het precies met vervoer komt, dat moet ik nog ff regelen hier, maar als het treft kan je met me meerijdenNoBody schreef op 23 februari 2004 @ 12:44:
oeh dat klinkt gezellig... alleen waarom nou weer zo ver weg
*Frieslander is*
*ook frieslander is en met een beetje omrijden kom ik bij je langs*
Moet toch even me collega in de gaten houden of ie wel zijn bierdrink naam hoog houdt ;P
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
openkat.nl al gezien?
ik ben zelf in het bezit van een rijbewijs en gezien mijn ouders toch elk een auto hebben zal vervoer niet zo'n punt zijn, maar natuurlijk is het beter om te carpoolen, scheelt brandstof en is dus beter voor het milieu en vooral de portomonnee_JGC_ schreef op 23 februari 2004 @ 17:49:
[...]
Ik weet niet hoe het precies met vervoer komt, dat moet ik nog ff regelen hier, maar als het treft kan je met me meerijden
*ook frieslander is en met een beetje omrijden kom ik bij je langs*
In ieder geval bedankt voor je aanbod so far, ik zal even kijken of ik nog wat mensen zo ver kan krijgen dat ze meegaan (meesten zullen wel iemand meenemen die ze kennen lijkt me, ben zelf niet zo sociaal aangelegd), mocht dat lukken dan kijken we dan even verder of dat past e.d.
Hoi
Als 1 van ons 2 niet verschrikkelijk lagged lijkt mij dat een heel goed ideekillercow schreef op 24 februari 2004 @ 10:26:
rednalie, zullen wij teambased daar heen gaan?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Gewoon een cafe binnenstormen en de barman blij maken met jotti's zuipgedrag
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
de kans is groot dat we in een kroeg terecht komen, en ik wil niet het risico lopen om ladder za^H^H^H^H^H perongeluk mijn laptop te vergeten.
of erger dat hij gestolen word.
en nadat iedereen heeft kunnen zien dat er toch echt inderdaad linux (of BSD of OSX of whatever) op de latop draait, is het enkel nog maar een zwaar ding om mee te zeulen.
Ik tel welgeteld 1 persoon die een laptop wou meenemen maar daar nu misschien vanaf ziet.Spider.007 schreef op 08 maart 2004 @ 11:12:
Wordt het nou een meeting of een compleet LANIk zie erg veel mensen die een laptop mee gaan nemen; maar zie nog geen locatie (behalve een plaats)
Het is echt een meeting, gewoon beetje praten over vanalles en nog wat
Laptops zijn er in het verleden nog niet bij geweest en deze keer ook niet denk ik
* MikeN weet btw nog niet of hij komt, misschien wat anders te doen op 3 april...
[edit]
Stelletje sneller postende nos nerds
[ Voor 6% gewijzigd door MikeN op 08-03-2004 11:19 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 14:00 ]
Klinkt goedmoto-moi schreef op 08 maart 2004 @ 11:17:
Geen lan zeg, doe me een lol
Gewoon een cafe binnenstormen en de barman blij maken met jotti's zuipgedrag
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Het is 3 april en het is in de meeting kroeg.Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 13:39:
Als 't 3 april is kom ik ook wel, dan ben ik toch al in Utrechtik neem aan dat het gewoon in de oude vertrouwde meeting kroeg is?
Dusse, je staat erbij.
Op de abo-meeting was het gewoon op Centraal onder dat huge bord met alle treintijden erop
Maar ik neem aan dat we eerst om 16:00 afspreken op utrecht centraal onder ontmoetingsflag/klok
[ Voor 41% gewijzigd door Blaasvis op 09-03-2004 08:17 ]
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Dat lijkt me wel zo handig ja, want ik (en met mij meerderen gok ik zoBlaasvis schreef op 09 maart 2004 @ 08:17:
De meeting kroeg komt er op neer dat we naar stairways to heaven gaan.
Maar ik neem aan dat we eerst om 16:00 afspreken op utrecht centraal onder ontmoetingsflag/klok
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
We kunnen het vragen aan de kroeg eigenaar...Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 09:18:
op dat schildrij in de stairways moet gewoon ergenst een tux komen te staan die aan het zuipen is
Vrij standaard die tijden jah, maar ik heb geen probleem om stairways te vinden. Kan er bijna met mijn ogen dicht vindenZwerver schreef op 09 maart 2004 @ 08:30:
[...]
Dat lijkt me wel zo handig ja, want ik (en met mij meerderen gok ik zo) ben pas 1x in stairways geweest, met vriending toen. Die woonde in Utrecht dus ik heb nou niet bepaald opgelet waar het is
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Dus jij wilt voor je lol met Henk Westbroek praten, jij liever dan ik i.i.g.
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
LafaardLightYears schreef op 10 maart 2004 @ 10:11:
[...]
Dus jij wilt voor je lol met Henk Westbroek praten, jij liever dan ik i.i.g.
Stairway komen we ook altijd met de klas als er weer een blok klaar is... misschien kom ik jullie ff bespieden
Verwijderd
*BSD is not dead
Maarreuh, zal ik anders m'n tuxie meenemen? Kan die ergens prominent neergezet worden...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 14:01 ]
En dan hopen dat je er met behulp van een IRC-client en een WiFi-verbinding met elkaar kunt gaan communiceren
* odysseus is er hooguit 's avonds nog even...zit die zaterdag in ieder geval tot een uur of zeven op de UT/Enschede en dan is het nog fietsen naar het station en twee uur reizen, dus ben er niet voor half tien
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik weet niet wat we van iemand moeten vinden met een butterfy in z'n icon.-Nexus schreef op 10 maart 2004 @ 10:49:
nemen jullie dan ook laptop mee?
Stairway komen we ook altijd met de klas als er weer een blok klaar is... misschien kom ik jullie ff bespieden
als die rare leguaan intresse heeft in een hapje msn vlinder dan mag je komen
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
Ben alleen niet meer zo actief @ NOS... maar de meesten kennen mij nog wel
laat ik nou even medelijden tonen Wat jammer joh! Laat het nog even horen of het gaat lukken!Zwerver schreef op 18 maart 2004 @ 14:11:
neeeee, neeeeee, neeeeee, zoals het er nu naar uitziet gaat het niet door voor mij op de 3e.... hoor net dat ik dringende zaken heb op die datum.... ik hou jullie op de hoogte, misschien kan ik het verzetten....
---
aaaaaarrrrgggghhhhh ik wou jou nou net wel is in levende lijve zien...Zwerver schreef op 18 maart 2004 @ 14:11:
neeeee, neeeeee, neeeeee, zoals het er nu naar uitziet gaat het niet door voor mij op de 3e.... hoor net dat ik dringende zaken heb op die datum.... ik hou jullie op de hoogte, misschien kan ik het verzetten....
Wel jammer
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Och, misschien zien we nog een paar zwervers op Utrecht Centraalactive2 schreef op 19 maart 2004 @ 14:09:
[...]
aaaaaarrrrgggghhhhh ik wou jou nou net wel is in levende lijve zien...
Wel jammer
Wat kan er nog belangrijker en dringender zijn dan een meeting.Zwerver schreef op 18 maart 2004 @ 14:11:
nofi, als er echt iets mocht zijn
die nofi zal ik dan maar in me openemen, want er is dus echt wat....[Airwolf] schreef op 19 maart 2004 @ 18:22:
[...]
Wat kan er nog belangrijker en dringender zijn dan een meeting.![]()
nofi, als er echt iets mocht zijn
nog maar 12 dagen en dan is het weer zo ver, wordt het niet eens tijd voor een sticky ?
* Blaasvis kijkt de NOS-mod's liev aan
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
zuipen = goed.. computers = slechtpierre-oord schreef op 22 maart 2004 @ 21:53:
Dit is dus een zuip-bijeenkomst of wordt er nog gelanned?ik bedoel, NOS zonder PC's is eigenlijk
---
Verwijderd
\\o aah
\o/ Zwerver komt ook naar de nos meet
@pierre-oord: normaal gesproken gaan er geen laptops mee naar de nos-zuip^H^H^H^Hmeeting. Het mag wel, maar verwacht niet dat er gelanned word, of dat je laptop zelf weer heelhuids terug komt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 10:52 ]
Ik weet nog niet zoveel van linux, maar ik doe mijn best!!1!
Voor deze ene keer dandeadinspace schreef op 28 maart 2004 @ 07:28:
Ik weet nog niet zoveel van linux, maar ik doe mijn best!!1!
Nee jij mag niet
Als ik heel lang nadenk kan ik geheid iets verzinnen
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
ik hoop alleen niet dat er weer een debian GPG meeting zal zijn.
(was de vorige keer dat ik ging nogal verwardend voor een moment
oO(He gut mensen met debian t-shirts. dat zal de meeting wel zijn.)
"He ik heb het gehaald, dit de verzamel plek voor de meeting?"
debian gasten: "Jup."
babbel, babbel
"He wie zijn dat daar in die grote groep. zou dat die WOS meeting zijn die ook gehouden zou worden." (al wijzend naar jotti.)
(WOS of spielerij weet het niet meer. waar was iig een andere GoT meeting tegelijketijd)
gelukig toch op tijd mijn fout nog ingezien
De volgende is over 4 dagen, beetje kort, maar als de organisatoren de volgende weer weten, misschien kunnen we dan regelen dat er ook een hoop NOS-ers komen, die dan een eigen hoekje krijgen? Genoeg files, genoeg linux, genoeg games, iedereen blij
[ Voor 3% gewijzigd door pierre-oord op 30-03-2004 15:20 ]
Over 4 dagen... Da's dus zeg maar tijdens de NOS meeting?pierre-oord schreef op 30 maart 2004 @ 15:20:
Nog even een idee: Er is met enige regelmaat een LAN party in delft, een kleine. Zie hier.
De volgende is over 4 dagen, beetje kort, maar als de organisatoren de volgende weer weten, misschien kunnen we dan regelen dat er ook een hoop NOS-ers komen, die dan een eigen hoekje krijgen? Genoeg files, genoeg linux, genoeg games, iedereen blij
Overigens waren er plannen voor een NOS lanparty, ergens in januari ofzo. Ik ben een tijd niet op GoT aanwezig geweest en heb gemist wat daar van terecht is gekomen, maar er is vast een topic van te vinden
Zeeuws tuig!Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:54:
"He wie zijn dat daar in die grote groep. zou dat die WOS meeting zijn die ook gehouden zou worden." (al wijzend naar jotti.)
(WOS of spielerij weet het niet meer. waar was iig een andere GoT meeting tegelijketijd)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Yup, die noslan was inderdaad een groot succes,deadinspace schreef op 30 maart 2004 @ 19:31:
[...]
Over 4 dagen... Da's dus zeg maar tijdens de NOS meeting?
Overigens waren er plannen voor een NOS lanparty, ergens in januari ofzo. Ik ben een tijd niet op GoT aanwezig geweest en heb gemist wat daar van terecht is gekomen, maar er is vast een topic van te vinden
Er waren lang niet genoeg betaligen binnen, (we wilden er 20 hebben, we hadden er na veel te veel zeuren eindelijk 13 ofzo)
Had heel stoer geweest die lan, als iedereen die zich ingeschreven had ook daadwerkelijk betaald zou hebben.
openkat.nl al gezien?
Blaasvis schreef op 09 maart 2004 @ 08:17:
De meeting kroeg komt er op neer dat we naar stairways to heaven gaan.
---
Niet zomaar een frietzak... 26,75Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:19:
[...]
Zeg, hou jij je ff in ja frietzak, anders krijg je geen bier
En vraag maar even of ze die wazige drankjes van jou daar wel op voorraad hebben
Verwijderd
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, ow nee, GrolschJotti schreef op 02 april 2004 @ 14:08:
[...]
Niet zomaar een frietzak... 26,75
En vraag maar even of ze die wazige drankjes van jou daar wel op voorraad hebben
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
't begint pas om 16:00, ik moet daarvoor 2 uur reizen...probleem is alleen dat ik morgen om 7am weer eruit moet omdat ik moet werken.
Ook heeft school besloten dat ik dit weekend tering veel werk moet verrichten om bepaalde dingen af te sluiten...
*grmbl*
Ik had er zo graag bij willen zijn
Have fun without me...
Of zijn er nog geen digi-cams met *nux support
* momania rent
[ Voor 67% gewijzigd door momania op 04-04-2004 03:45 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Mja, Jotti had een camera op zijn T610 en nog iemand anders een P800.
Maar ik denk niet dat die foto's echt goede gelukt zullen zijn.
het was weer super gezellig, over een half jaar weer
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Het was echt super gezellig!
Verwijderd
Het koste me weer een rib uit mijn lijf. maar aventoe mag dat ook wel
En ik werd de volgende ochtend gelukig ook gespaard door de man met de hamer. (aka katter hebben, (weet niet of heel nederland de uitdrukking kent namelijk))
Wat verschrikkelijk jammer dat er gewoon geen enkel fototoestel aanwezig wasLinuxUser schreef op 06 april 2004 @ 11:37:
We want pics! We want pics! We want pics!
volgende keer rijd ik met me camera mee
[ Voor 27% gewijzigd door LollieStick op 06-04-2004 12:19 ]
wtf? Een tweaker-meeting zonder camera's? Elke meeting die ik heb meegemaakt met tweakers is er altijd een shitload aan camera's. Dit is wel opmerkelijk te noemen dus zeg maar.deadinspace schreef op 06 april 2004 @ 11:55:
[...]
Wat verschrikkelijk jammer dat er gewoon geen enkel fototoestel aanwezig was
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Joh elke NOS'ser snapt wel dat het overbodig is om een camera mee te nemen want als er ook maar een foto gemaakt wordt is die per definitie mislukt. Ze worden nl. allemaal overbelicht door die blanke tweakerhuidjesmOrPhie schreef op 06 april 2004 @ 14:08:
[...]
wtf? Een tweaker-meeting zonder camera's? Elke meeting die ik heb meegemaakt met tweakers is er altijd een shitload aan camera's. Dit is wel opmerkelijk te noemen dus zeg maar.
* Kogelvis rent
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Maar ik heb zoeen vermoeden dat dat ik niet de enige was met dat idee.
Je vergist je. Was nogal donker en flitse doet dingetje nietVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 14:44:
Als ik me niet vergis heeft Jotti nog een pic gesnapt met z'n telefoon. Wellicht dat die nog online komt
Heeljaas!
jaja... kun je me dat recht in m'n ogen zeggen?Jotti schreef op 06 april 2004 @ 19:58:
[...]
Je vergist je. Was nogal donker en flitse doet dingetje niet![]()
Heeljaas!
Dat zeg ik... Me camera rijdt. Ik rijd meeVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:00:
[...]
[mierenneukmode]
Moet je toch eerst je rijbewijs een keer halen
[/mierenneukmode]